3

697 44 18
                                    

Hétfő reggel... Két nap után újra hallom drága, szeretett ébresztőmet, amit ezen a napon kivételesen nem kinyomtam, hanem le is ütöttem.
Lassan kikecmeregtem az ágyból és odavontattam magam a szekrényhez. Kiválasztottam valami szerkót aztán megkajáltam, megmosakodtam és el is indultam. Most sétálva mentem suliba és a bolt előtt, a megbeszélt helyen bevártam Richiet.
-Jó reggelt!- szólt hozzám rekedtes reggeli hangon, közben pedig a szemüvegét igazgatta.
-Szia! Indulhatunk?
-Persze.
Elég hamar beértünk ahhoz képest, hogy a bolt nincs valami közel a sulihoz.
A folyosón Henryékbe botlottunk.
-Buzi! Találtál magadnak palit?- szólt gúnyosan Henry.
Nem válaszoltam, megfogtam Rich csuklóját és nagy ívben kerültük őket. Bementünk a terembe és elkezdődött ez a borzalmas nap is.
Suli után ráírtam anyára, hogy később érek haza mert átmegyek Richiékhez. Még soha nem voltam náluk és nagyon érdekelt a háza. Nem is sétáltunk sokat, egyszer csak befékezett egy óriási világos barna ház előtt.
-Itt is vagyunk.
-Azta. Ez nem semmi.
-Van jacuzzi a ház hátsó felében úgyhogy ha sz...-
-Igen!!!- szakítottam meg a mondandóját és mindketten elnevettük magunkat.
Besétáltunk az előtérbe és Richie anyukájával találtam szemben magamat.
-Jónapot Mrs. Tozier!
-Szia kincsem. Tegezhetsz nyugodtan.-nyújtotta felém a kezét.- Maggie.
-Eddie.-mosolyogtam rá.
Elindultunk az emeletre ahol egy hosszú folyosón a második szobába vezetett Rich.
-Ez az enyém.
-Wooow.- csodálkoztam el.
Hatalmas rend volt amit nem néztem volna ki Richieből. A falon pár poszter, egy hatalmas francia ágy a sarokban, mellette egy kisebb szekrény. Nagyon szép házuk van mit ne mondjak. Mondjuk gondolhattam volna, anyukája egy nagyon híres cég vezetője...
Körbemutogatta a szobáját, majd leültünk az ágyára.
-Mit szeretnél csinálni? Van PS, pár kinti játék az udvaron... esetleg már most szeretnél jacuzzizni?
-Csak ha nem bánod.- vigyorogtam rá.
-Hozok neked egy fürdőnadrágot.- mondta Richie és kisétált a szobából.
Átöltöztünk és lementünk a földszintre, ott balra egy üveg ajtós szobába értünk. Rich ledobta a törölközőket egy székre és belemászott a forró, pezsgő vízbe. Én is követtem. Vele szembe ültem le. Elkezdtünk beszélgetni aztán a végén nem tudom hogyan átkerültem a srác mellé. Egyszer csak mindketten elcsendesedtünk és csak a vizet bámultuk.
-Eddie.-szólt hozzám amire rögtön odakaptam a fejemet.
Elkezdett közelebb hajolni majd egy puha csókot nyomott a számra. Már távolodott volna de átkaroltam a nyakát és magamhoz húztam. Csókcsatába estünk és semmi körülöttünk lévő dologgal nem foglalkoztunk. Nem érdekelt minket ha valaki meglát... Velem szembe az ölembe ült és a hajamba markolt.
-Erre vártam amióta először megláttalak.-súgta a fülembe.
Egy huncut mosollyal válaszoltam neki.
-Remélem nem bánod ha hétvégén megjelenek a szobád ajtajában.- kuncogtam.
-Nem bánom képzeld.- nevetett ő is.
Kiszálltunk és megtörölköztünk. Átöltöztem és elköszöntem tőlük hiszem anyukám már otthon várt.
-Szia drágám! Milyen volt Richieéknél?-fogadott anyukám egy széles mosollyal.
-Nagyon jó. Hétvégén ott aludhatok náluk?
-Persze kincsem.
Elmeséltem neki milyen szép házuk van és meséltem kicsit Richieről is neki.
Megzuhanyoztam és befeküdtem az ágyamba. Megnéztem egy filmet és utána rögtön be is aludtam.

A hét többi napja ugyan úgy telt mint általában. Nem nagyon járkáltunk át egymáshoz inkább csak a suliban dumáltunk meg otthon videochateltünk. Aztán jött a hétvége...
(Riasztás!!!! 18+++++)

Szombaton 10-kor keltem és rögtön mentem is át Richieékhez. Felkaptam egy táskát, beledobtam pár ruhát és elindultam. Amikor odaértem vettem egy nagy levegőt és megnyomtam a csengőt. A fiú nyitotta ki az ajtót.
-Sziaaa!
-Csá Rich!
-Gyere beljebb!
Besétáltam levettem a cipőmet és felmetünk az emeletre. Az ágy mellé tettem a cuccaimat és bevetettem magam a puha takarók közé. Ránéztem az órámra, fél egy. Sóhajtottam egyet majd megkérdeztem Richiet nem e lehetne PS-ezni.
Ő bólintott majd bekapcsolta a tv-én. Nagyon nem figyeltük az időt és hamar besötétedett. Anyukája kopogott be hozzánk és mondta, hogy készen van a vacsora. Lementük gyorsan betoltuk a kaját és szépen lassan elmentünk lezuhanyozni. Először én mentem utána Rich.
Kicsit izgultam mert biztos voltam benne, hogy Richie mellett kell aludnom mert óriási az ágya.
Miután a szemüveges is végzett a fürdéssel besétált a szobájába és megállt a küszöbnél.
-Most mivan?- vigyorogtam rá.-De most komolyan. Mi van?!
Nem szólt semmit csak belépett és elfordította a zárat az ajtóban. Rám mosolygott és kicsit elpirult.
Én pedig felültem az ágyban. A szemüvegét szép lassan letette, közben pedig végig megvolt közöttünk a szemkontaktus.
-Remélem neked nem probléma ha most... tudod....-szólt hozzám kicsit megszeppenve.
-Nem.- vágtam rá.
Elkezdte levenni a pólóját és közelített felém. Befeküdt mellém az ágyba és az én felsőmet is levette.
5 perc múlva már egyikőnkön sem volt ruha... és hát eléggé bedurvult a dolog de nem szeretnék belemenni...

Éjfél volt. Egymás mellett feküdtünk és csak szuszogtunk. Nem aludtunk el. Nem tudtunk...
-Hallod.-szólt a szemüveges.
-Mondjad.
-Nem akartam ennyire durva lenni... sajnálom.
-Mit sajnálsz te?! Én élveztem.
-Élvezted?
Bólintottam.
-Első volt?
Erre is bólintottam.
-Akkor jól bírod ezt már tudom.-röhögött a képembe.
Nem tudtunk aludni ezért az egész éjjelt végigbeszélgettük. Reggel az anyukája dörömbölt az ajtón, hiszen zárva hagytuk.
Richie kelt fel nehezen és nyitotta ki neki.
-Jó reggelt! Hogy aludtatok?
-Szarul.-mondta rekedtes hangon.
-Hát azt hallottam.-súgta oda Maggie, Richinek.
Még beszéltek valamit aztán becsukta az ajtót.
Bevetődött mellém az ágyba és egy puszit nyomott a homlokomra.

Sziasztok! Ez a rész nem lett valami jó sajnálom. De azért remelem nem ment el a kedvetek mert most beindultam és van is kedvem írni. ❤️❤️❤️ (és következőre szeretnék valami hosszabbat irni)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 03, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

R+EWhere stories live. Discover now