My Husband!!

436 21 0
                                    

"Saeng,please!Jangan malukan unnie"Kata choa kpd Way.

Way hanya meangguk.bila dia Turun,sungguh ramai org dtg.

Mcm 1Korea dtg!

3minit kemudian..

"Pasangan dibenarkan bercium"Kata ???(xtahu nak tulis ape)

Luhan Mendekatkan Mukanya kemuka Way.

"Nonono!Don't Kiss Me!"Way menolak luhan lalu memandang choa.Choa hanya mengeluh.

Dibilik pengantin...

"Penatnya layan tetamu!"Kata way sambil membaringkan Badannya kekatil."xpayah penat sgtlah!"Kata Luhan.way dapat merasakan Yang luhan xmenyukainya."aku tido sofa"way bangun Dan pergi ke sofa."eh,eh!walaupon aku xsuka kau!aku x kejam terhadap Perempuan!"Luhan menolak Way baring dikatil.

"Hish!"Way memejamkan matanya."Tido!"Lantang suara luhan.

Malam itu,Suami isteri itu tidur sekatil.mesti bunyi mcm romantic,kan?tapi sebenarnya tidur mengebelakang.hehe...

Pagi itu..

"Huwaa!'Way menguap.dia memandang ketepi."x bangun lg,sempat lah aku Buat breakfast"Kata way perlahan.dia bangun perlahan² supaya Luhan x bangun.
Didapur..

"Eh,Ada Tepung penkek lah.Baik aku Buat.sedap ni"Kata way.

Dia mengambil Tepung penkek itu Dan mengikut semua langkah.'siap!Bangunkan dia pula'kata Hati way sambil menaiki tangga.dia membuka pintu."Lu.."Way berfikir sejenak.

'Nak Oppa ke,luhan je ke?Luhan jelah'way berjalan ke luhan.

"Luhan,Luhan!bangun!"way menggoncangkan badan Luhan.

"Luhan!"Way Melompat² diatas katil."Oppa!"Way mencuba dgn panggilan itu.dia mengoncangkan kaki luhan pula.

"Kenapa?dah Rindu Oppa ke?"Tanya Luhan sambil memandang tepat ke Bola mata way.way hanya Mendengus."Menyampah!"

Way menyuruh Luhan turun Breakfast.

"Knp Buatkan aku breakfast?Kau syg aku ke?"Luhan menyuap penkek kedalam Mulutnya."org dah buatkan,Mknjela!Byk Tanya pula!tanggung jawab isteri kan"Way sentiasa Kasar.

"Tahu pon tanggungjawab!igtkan x tahu."Kata luhan.

"X selera saya makan.saya nak pergi sekolah dulu"Kata way sambil melangkah ke Pintu."siapa benarkan kau Pergi Sekolah?KO bkn Adik aku tau.kau isteri aku"Kata Luhan.

"Akukan Budak sekolah lagi.KO tu dah habis belajar!"Kata way.

"X,aku x benarkan!"Kata luhan."KNP?"soal way."Sbb KO isteri AQ,aku berhak Membenarkan atau x!"Muka luhan dah Merah.

Bende nilah yang membuatkan Way takut."yela."
Malam itu..

Way berasa terkurung!Hari itu dia Murung je.

Baru dia tahu,Kakaknya salah Cari Lelaki.Tastenya Mana Ada Cool guy or Garang!dia memandang Pandangan Malam itu.

Tiba²,dia terasa bahunyua disentuh.dia memandang belakang.

"Nak ape?"soal way."kau Menyesal ke jadi isteri aku?"soal luhan.

Soalan tu mengejutkan Perempuan Brutal benama Heo MinSeon

"Nape Tanya?"soal way."KO nampak muram je sehari ni"Kata luhan."skitlah"Kata way perlahan."Kenapa pulak menyesal?"

"Awak ni skit pon xde ciri² lelaki idaman saya Dan Awak nampak mcm x setia.Saya nak Lelaki yang saya Cinta jadi suami saya."Kata Way."saya setia eh!cuma kalau org tu xsuka saya,saya tinggalkan la!"Kata luhan selamba.Way Pelik."siapa org tu?"

"APA taste awak?"Soal Luhan.

"1.Handsome"

"2.Cute"

"3.Chinese"

"4.Setia"

"5.Romantic"

"6.GentleMan,Dan bukan Cool and Garang mcm awak!"

"Saya rasa Saya Ada semua taste awak"Kata luhan."yelahtu.."

"saya hensem,Comel,China,Setia,Gentle,Romantic."Kata luhan

"Romantic Sgt ke awk ni?"soal way sambil menjeling."yelah.."

Luhan mengangkat Way 'bridal Style'."eh,APA ni?"way memukul luhan tapi Luhan hanya Buat badak.bukan sakit pon..hehe:D

Sampai didepan pintu bilik,Luhan Hanya menyepak.gentle la tu..

Luhan membaringkan Way diatas katil.Way Lari tapi Pintu dikunci."haha!"Luhan Ketawa.Luhan menghampiri Way.

Dia memeluk Way membuatkan way terkaku."Sayang~"

Luhan Mencium pipi way membuatkan way blush walaupon berdua je dlm rmh.Luhan memeluk Way erat.way hanya diam.
Unnie,Suami saeng Romantic!!thanks unnie!-Way

Bibir luhan xlepas lg dr pipi Way.
Kan best kalau dia tahu aku syg dia..-Luhan

Luhan melepaskan Pelukannya.Luhan membaringkan Badannya Dan way Dan menidurkan way.

"Neomu Saranghae!"luhan. Membisikkan kata² Sweet ditelinga Way.

Be Cute,Be Cool!!Where stories live. Discover now