"Kenapa Awq menggatal Sgt?!"soal Way Garang.Geram betul dia dgn suaminya."siapa benarkan awq kahwin lg?!"soal way lg.
Lagaknya seperti Suami Marah isteri.Tapi yg ni terbalik..:D
"Oppa.." "No oppa²!Panggilan biasa!"Kata way Garang.
Merajuk pulak..-Luhan"Jawablah!"Way menepuk kaki Luhan."err..sy nk berkwn.bkn Nak dijadikan isteri"Luhan Menundukkan mukanya.
"Hbis smpi nak cium Ellin tu knp?!"soal way.mungkin jealous..
Luhan berdiri"awq nk juga ke?"soal luhan sambil menghampiri Way.way undur Dan undur hingga ke dinding.Luhan mendekatkan mukanya.Way lari menggunakan Jalan ditepinya krn luhan x tahan mana² pon.way berlari hingga ke Biliknya Dan mengunci."bukaklah Way!Syg,Bukak please!"Rayu luhan sambil mengetuk pintu."janji x Buat ape²"Kata Way.
"Ye.Ye"Way membuka pintu."syg~"Panggilan Itu menakutkn Way.dia terus menolak luhan keluar."xkan nak manja skit pon x bole!"Luhan menghentak kaki."x bole!"Jerit Way."ala.."Luhan pergi ke ruang tamu dgn muka Pout.dia pergi ke laci tepi Pintu.dia membuka Laci itu.Kunci!hehe..luhan naik semula.
Dia membuka pintu.Kelihatan way sudah tido.Luhan menghampiri way Dan mencium dahi way.tetiba way menggigil².Mungkin sejuk.Luhan Menyelimut way.
"Unnie!BogoShipeo!Unnie saeng nak jumpa unnie!"Kata way.
Mengigau Kot.."esok kita jumpa Choa Unnie"Luhan Memeluk way yg Tgh baring.dia pon tertido sama.
Petang itu..
Way bangun Dan memandang tepi."arghh!Pencabul!"jerit way tiba² Dan luhan bangun."xdenye aku nak Cabul kau!tidolah balik!"luhan menarik Way tido ."No!!"Kali ni way jerit lg kuat.
Bole pekak oi!!
"APA jerit2 ni!Pekak ke?!Tidolah!"Kata luhan."tido ape?bangun! org tido Malam hingga pg,KO tido pg hingga ptg pula!"way mengejutkan Luhan."mcm tuke Kejutkan Suami?"soal luhan.
Way mengangguk."mcm ni!"Luhan Mencium Pipi way sepantas kilat.Way terkaku."KNP ni?"soal luhan cemas Dan pergi ke phonenya menekan sesuatu.tetiba..
Someone call the doctor.(doctors)Way Buat muka blur.ringan saja tgnnya mahu menampar Beruk ini."alamak!Ada beruk!"jerit way tetiba.luhan pula blur.
"Beruk Sgt ke saya ni?"soal luhan."yela.."Kata way selamba.
Way Dan Luhan pergi keruang tamu..
***
Sorry Klu pendek..
YOU ARE READING
Be Cute,Be Cool!!
FanfictionHeo Min Seon yg dikenali sebagai Way, telah dipaksa Soyul Dan Choa,Kawan dan Kakak kembarnya untuk berkahwin dgn seorang lelaki yang xdikenalinya. Unnie,Please.Saeng x kenal dia!Please,Don't do this to me-Way xde,xde.Kena jugak.hensem ape boy tu.-Ch...