CONTINUE BTS DORM POV.
"Hoi!,memekak je keje aku lepuk bontot sorng sorng tau lah apa tk dpt" sampuk suga yg baru turun dari biliknya."eh my daegu gang" sapa aku tapi hampa suga balas dengan jelinganya yang sexy ituw.
"alah kau tak yah ah layan dia hyung mcm kau tak tahu dia bgun tido memang mcm kene sampuk setan" balas jungkook yang perasan suga jeling aku tadi.
BANGGG bunyi kepala jungkook kena ketuk dgn periuk.
"mulut lain kali buat insurans tu lah bangsat sangat duit berpuluh juta tapi insuran mulut tak nak buat" balas suga selepas mengetuk kepala jungkook dgn periuk.
"sakit bodoh" ujar jungkook yg sedang memegang kepalanya.
"haishh serabut lah aku balik nk ambik barang nk borak borak ni tak pasal pasal hadap korng" sergah aku dgn nada marah.
"apa bising bising ni tae ?" tnya jin lepas letak makanan dkt atas meja makan.
"entah kau tnya lah mayat hidup dgn si juon ni" balas aku dan naik atas.
"korng ni haish masalah btul lah hah kau pon jungkook tak yah lah mengenyeh orng" marah jin pada jungkook.
TAEYA POV.
"you mama i kata dia plan nk tunangkan kita" ujar eunwoo kpd aku."Srsly ?!!" jerit aku terkejut.
"babe relax" balas eunwoo dan sengih kepada orng yg pandang aku.
"srslah ?" tnya aku lagi.
"ye lah then you igt i tipu u ke ? babe cer try you fikir kalau i tipu u i dpt apa huh ?" tnya eunwoo pada aku.
"tk dpt apa apa" balas aku dgn muka innocents.
"hah then ?" balas eunwoo.
"hehehe sorry lah bby" balas aku dgn buat aegyo.
"fikir comel ke nenek ?" tnya eunwoo dgn nada mengusik.
"mestilah comel kalau atok hensem" balas aku dgn suara manja.
"dh lah tu cpt mkan i hntr you balik dh pukul 9:30 dh ni kang you lmbt papa marah" bebel eunwoo.
"okay pakcik" balas aku dan smbung makan.
BTS DORM.( tae pov)
lepas dlm 30 minit mcm tu aku pun turun bawah dgn beg sandang gucci aku."eh tae marilah makan hyung masak japchae ni" ujar jinhyung kpd aku.
"tkpelah hyung tae dh makan kat rumah tadi" balas aku dan bergegas kluar.
BTS DORM POV (without tae)
"hah korng tengok ? bgus sgt lah kan perangai korng smpai tae jadi mcm tu" marah jin kpd jungkook dan suga."mianheee" bisik suga dan jungkook serentak.
"haishh dh lah makan makan" smpuk namjoon yang duduk bersebelahan dgn jungkook dan berdepan dgn suga.
TAE POV.
"mcm apa je aku balik bukan nk appreciate ke apa ni pergi gaduh lagi semak tul lah" aku bermonolog.she looks like a blue parrot,
would you come fly to me?.
bunyi ip 11 pro max berwarna midnight green aku berdering."yeobosaeyo" ujar aku dingin kepada pemanggil.
"tae ni appa ni tae lambat lagi ke blik ? cpt lah meeting kita lagi 1 jam ni" balas pemanggil iaitu appa
"owh ha tae otw balik ni papa tunggu je lah dkt luar nnti tae smpai" balas aku kepada papa kalau tk kang kne maki sebakul aku kang jatuh identity aku seorng gucci handsome (k kau mengarut).
YOU ARE READING
ISTERI DARI NERAKA 😈🔥.[KTH FF]
FanfictionISTERI YANG DIKUTIP DARI NERAKA DAN DIBAWA KE SYURGA OLEH SANG SUAMI YANG PENYABAR