The Purge: Hiçbir suçun işlenmediği ülkede yılda bir geceye mahsus, 12 saat boyunca Arınma Gecesi adı altında tüm suç olaylarının serbest bırakılmasıdır.
"Sikeyim, açın kapıyı!"Tahta kapıyı parçalarcasına yumrukluyor, boğazımdan kan gelecek kadar evin içindeki aileme bağırıyordum.
"Kapıya vurmayı kes artık! Senin gibi kahrolası bir sapığın hak ettiği tek yer cehennem."
Sesin kaynağına doğru kafamı yukarı kaldırdığımda babamı görmüştüm. İçindeki bütün nefreti gözlerine taşımış, bakışlarıyla bedenime ve ruhuma sonsuz işkenceler yapıyormuş gibi hissediyordum.
Yıllardır sevgi fışkıran gözlerinden şimdi saf nefretin yer alması gözlerimin dolmasını sağlamış, yüzümü yere dikip elimin tersiyle gözyaşlarımı silmiştim.
Evimizin bahçesinden çıkmak için yürümeye başladığımda sırtımdan karnıma doğru saplanan metali hissetmiş, gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Bıçak geri çekilirken organlarımın ezildiğini hissetmiş, acıyla yere çökmüştüm. Gözlerim kararmaya başlarken önüme maskeli birisi eğilmiş, kulağıma bir şeyler fısıldadıktan sonra bıçağı tekrardan saplamıştı. Ciğerlerim kağıt gibi olana kadar acıyla bağırdığımda kulaklarımda katilimin sözü yankılanıyordu.
"İbneler için yaşasın cehennem."
Aniden yataktan fırladığımda odada yatağın gıcırdama sesi yankılanmış, nefesimi düzenlemeye çalışmıştım. Titrek adımlarla banyoya gitmiş, rüyanın etkisinden çıkmak için yüzümü yıkamıştım. Lavabonun kenarlarına tutunup sakinleşmeyi denemiş, kafamı kaldırıp aynadan kendime bakmıştım. Gözlerimin altında mor halkalar oluşmuş, yeni boyattığım parlak mavi saçlarım birbirine karışmıştı. Kafamı dağıtmam için dışarı çıkmam gerekiyordu.
Saçlarımı düzeltip gözlerime dumanlı makyaj yaptıktan sonra üstümü giyinmek için banyodan çıktığımda yatakta uzanan dört kişiye umursamazca bakmış, yerden kıyafetlerimi toplamıştım.
Siyah transparan gömleğimi deri pantolonumun içine sokup botlarımı ayağıma geçirdikten sonra rastgele bulduğum buruşuk bir kağıda "Eğlence için teşekkürler :)" yazıp bir miktar parayla, üstünü prezervatifler ve uyuşturucular kaplayan komodinin üstüne koyup odadan çıkmıştım.
Odadan çıktığımda kulakları kanatacak kadar yüksek olan müzik barın duvarlarını titretiyordu. Alt kattaki bara indiğimde herkes kendi aleminde müzikle ruhlarını birleştirmiş, bedenlerini ritme uygun sallıyordu.
Arınma Gecesi için fazla eğleniyorlar
Kalabalığı yararak barmene ulaştığımda genç çocuğu yanıma çağırıp kulağına "La morelle." diye fısıldadığımda anladığını belli edercesine başını sallamış, ödemesini önceden yaptığım, tezgahın altından orta boy bir çanta çıkarıp bana uzatmıştı. Henüz şifresi olmayan çantayı yanımda oturan insanlara belli etmeden açtığımda yakutlarla süslenmiş, üstünde gümüş renkle Nightshade yazan minik tabancaya ve onun süslemelerine uygun üç karambite gülümseyerek baktığımda çantayı kapatmıştım. Barmene "Vante'ye teşekkürlerimi ve zevkini silahlara mükemmel aktarmasına hayran kaldığımı söylersin." deyip çantayı sıkıca tutarak bardan çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Purge「Yoonmin」
Ficção Adolescente|one shot| "Ama... Eşcinselliğin günah olduğunu söylemiştin?" Gülerek yüzlerimiz arasındaki mesafeyi kapatmış, elini yanağıma koyarak sorumu pişkinlikle cevaplamıştı. "Bugün Arınma Gecesi Jimin. Bugün günahlarımız, cennete giden altın yolu döşeye...