Kendimden ne kadar nefret etsemde bu yolda ilerlemek zorundayım.
Eşyalarımı dolabımımdan aldım ve eve doğru ilerledim.
Eve geldigimde hicbirsey olmamış gibi eski halime geri döndüm.
Kapıyı neşe ile açan büyük anneme selam verip odama çıktım.
Biraz ders çalıştıktan sonra aşağıya birşeyler yemeye indim.
Birşeyler atıştırıp tavan arasına çıktım. Her zaman yaptığım gibi radyoyu açıp göz yaşlarımı serbest biraktım.
Saatlerce boş boş manzaraya baktım ve en sonunda sırtımın ağrıdığını hissettim. Kalktım ve yatağıma doğru ilerledim gözlerimi kapattım. karanlık ile gözlerimi buluşturdum.
***
°ALARM SESİ°
Alarm sesini kapatıp hazırlandım. Aşağıdan elma alıp okula yol aldım.
Bugu biraz gec kalmıştım University cidden liseye benzemiyor.
Yavas bir sekilde sinifa yani salona girdim. Herkes mal mal suratima bakmaya basladı. Birinin suzdugunu fark ettim.
Ahh kim olabilir tabikide jungkook.
Universityli olmanin guzel kimsenin sana karmaşasıHaneul: bay will cok ozur dilerim
Hoca: sorun degil haneul yerine otura bilirsin.
Her yer dolu idi taehyung ile jungkook oturuyordu. Betty nin yani bos oldugunu fark ettim yavas ve sakin bir sekilde betty'nin yanına oturdum.
Betty: olanlari duydum
Haneul: senden baska kim biliyor
Betty: taehyung merak etme kimse duymaz sen sikma canini yeter.
Haneul : peki
Dedim ve betty'nin yanağına küçük bir opucuk kondurdum.
***
Zil caldi ve dolabima eşyalarımi almaya gittim dolap kapagimin dışında küçük bir not buldum.
Aksam Hailey' nin partisi var saat sekiz gibi seni evden alırım partilerin en güzel kızını görmek dileğiyle
-Taehyung -
Hailey'nin eğer partisine gitmezsem bana darılır sırf Hailey ve taehyung için gideceğim.
Dur bir dakika eğer bizimkiler gidecekse jungkook da orda olucak ahh. Lanet olsun kafaya taktım sanırım.
***
Aksam olmuştu bugun evde buyuk annem yoktu kesin çarsıya dolaşmaya çıkmıştı umursamayıp son kez aynadan kendime baktım.
(elbisesi bu arada unutmuşum )
...Ve kapı çaldı çalan kesin taehyung açtım kapıyı ve gördüğüm kişi ile şaşkınlık geçirdim.
Haneul: ne isin var burda
Jungkook : tae'nin isi cikmis bana seni evden almamı istedi.
Haneul : sen git ben kendim gelirim ayrica o arabada baska kim var.
Jungkook: Archie ve annie suan seni bekliyorlar.
Haneul : soyle onlara gelmiyorum.
Jungkook : ne demek gelmiyorum ayrica yukari cik ve o kıyafetini değiştir.
Haneul : hahaha yillar once beni aldatan adam mi söylüyor bunu.
Güldürme beni lutfen makyajım bozulucak.Jungkook : aksam kim kimin elbisesini çıkartıyor gorucez haneul simdi yuru.
Hanuel : ya gelmicem diyorum
Jungkook kolumdan tutup arabaya surukledi.
Haneul: haberiniz bebekler
Archie : emin ol seni gördük daha iyi olduk.
Boyle konusa konusa hailey'nin partisine varmıştık. Ahh inanmiyorum jungkookla aybi arabadayım arabayi suren o idi.
Kapıyı acan Hailey ' di
Hailey : haneul aaa inanmiyorum bu ne guzellik haneul bu güzelliğin tehlikeli olabilir.
Dedi ve goz kırptı hailey kızlardan hoşlanıyor yani bir lezbiyen.
Bir kac arkadas ile muhabbet ettikten sonra icki icmeye başladık.
Jungkook' dan
***Haneullun bu halleri beni olduruyor giydiği kiyafet takıldığı insanlar içtiği ickiler.
Ahh bu kiz aklimi aliyor haneul cidden cok değişmiş onu gorunce kendimden suphe ettim.
Uzun bir sure sonra taehyung'un benim yanima gelmesi ile irkildim.
Taehyung : jungkook sana bir sirsat
BuldumJungkook: neymis o firsat
Taehyung : bak cidden kotu bir niyet olsun diye söylemiyorum haneul sarhoş oldu ve onu eve gotur yoksa boyle giderse gecenin sonunda baska bir yatakta uyanacak.
Taehyung haneullu kiz kardesi gibi sever taehyung ile daha onceden geçmişimiz vardi zaten ama bu karsilasma benim icin cok iyi oldu.
Jungkook: bunu hayir demeyeceğimi biliyorsun tae
Dedim ve goz kirptim haneullun masasina dogru gittim.
Haneul: oooo benim yüzsüz sevgilim gelmis
Jungkook: hadi kalk haneul eve gidiyoruz.
Haneul: yaa banane ben biraz daha durucam.
Kolundan tutup dışarı çıkardım arabaya yavas bir şekilde arabaya bindirdim.
Üşüyor gibiydi ceketimi çıkartıp üstüne örtüm. Kafasini cama yaşlanmış masum bir sekilde uyuyordu.
Eve varmıştık o kadar masum uyuyorduki uykusunu bozmamak icin kucağıma aldım.
Kokusu hala değişmemiş...
Odasina cikmistik. Yavas bir sekilde yatagina yatirmistim. Elimin uyustugunu fark ettim. Odasina biraz goz gezdirdim rafta dikkatimi ceken birkac ayrinti oldu.
Rafta 4 tane plak vardi okudugu kitaplara goz gezdirdim insan ruh sağlığı ve birkac edeboyat kitaplari.
Ustumu iyice ortup evden ciktim...
Selam geri döndüm boyle birbolum bende beklemiyordum
Bence mukk oldu bolum.Iyi okumalar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐢𝐦𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞
FanfictionHaneul: biz yasak aşk yaşadık jungkook ustelilik beni aldattin simdi seni nasil affetmemi bekliyorsun...senden ne kadar nefret etsemde o kadar aşığım sana jeon Hani hakkimda herseyi biliyorsun ya peki bunları biliyormuydun¿