44 4 3
                                    

Aklım ondadı suan acaba üstü örtülü mu? Ev soğuk olur mu? Ustundeki ince mi? Ahhh.

Kafayı yicem bir delilik yapıp camdan tırmandı odasının camı açıkmış grlmesem donardı.

Hemen camı kapatıp gardutobuna yoneldim. Bir takım pjema alıp yataga yoneldim.

Kafamı duvara çevirip giydirmeye başladım. Zorda olsa giydirmistim.
Masasından toka alıp saçını topladım sacı onune gelip rahatsız olmasın diye.

Çekmeceden ağrı kesici ve su koydum baş ucuna. Üstünü kalın bir yorgan ile örtüm.

Yatağının yanına oturdum saçlarını okşadım. Göz yaşlarıma hakim olamıyordum gözlerim bulanık görüyordu. Göz yaşlarımı silip anına bir öpücük kondurdum.

Ayağa kalktım ve yavaş bir şekilde ecdem çıktım.

Çok geç olmadan eve gidip kendimi yatağa attım.

***

Taehyung: bizim jeon aşk adamı olmuşta bizim haberimiz yok. Haahhahahaaahaha

Jungkook: gülmeyi keser misin tae komik değil.

Taehyung: jungkook benim merak ettiğim şey siz neden ayrıldınız.

Jungkook: lütfen zorlama

Taehyung:ya cidden ne var bu kadar haneulda anlatmıyor zaten sizin sevgilin olmanızıda yani öğrendik haneul bize hiç bundan bahsetmemişti.

Jungkook :bana biraz şu konudan bahsedermisin tae.

Taehyung: hangi konudan.

Jungkook: haneul'dan

Taehyung:sen gelemeden önce haneul hem neşeli hemde mutsuzdu bazen onu boş bir sınıfta ağlarken bazen ise çok mutlu görüyorduk. Ben ve betty haneullun çok yakın arkadaşıyız. Bize hiç boyle konular anlatmazdı hatta şuan haneullun gerçek ismini bile bilmiyoruz. Aşk ve benzeri konularında beti benzi atan bir kızdı. Jungkook cidden haneulla alıp veremediğiniz nedir.


Anlatıp kız gibi aglamak istemiyorum çünkü bazen cidden.

Jungkook:tae okuldan sonra konuşalım zaten ders saatide geldi.

Taehyung: peki

Haneul'dan
***

Çalan lanet telefon ile gözümü açtım. Bir yandan başımın ağrısıyla inlerken bir yandan da telefonu açmaya calısıyordum. Arayam buyuk annem

Telefon konuşması

Haneul: alo buyuk anne

Sesini bilmediğim bir adam komusmaya başladı.

Adam:merhaba siz bayan kim soyeon'un yakinimisiniz?

Haneul:evet siz kimsiniz?

Adam: ben doktor will dun ogle saatti gibi hanımefendi hastaneye kaldırıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 16, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐢𝐦𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin