Aș opri timpul

4 0 0
                                    

       Aș opri timpul, acum și pentru totdeauna, aș opri timpul, să rămâi lângă mine, azi, mâine și restul zilelor de acum, să-ți simt respirația și săruturile pe corpul meu zi de zi, să te  strâng în brațe și să îți spun cât de mult însemni pentru mine. Cât de mult m-ai schimbat, cât de multe m-ai învățat, cât de mult m-am maturizat alături de tine, dar, în primul și primul rând, cât sunt de fericită alături de tine. Mi-ai dăruit iubire, înțelegere și atenție, mi-ai dăruit tot ce mi-aș fi putut dori vreodată , ba mai mult de atât, mi-ai dăruit tot timpul tău și momente minunate în doi.
        În brațele tale am cunoscut fericirea, în ochii tăi m-am pierdut și regăsit de atâtea ori, în tine am regăsit ceva pierdut din mine. Am regăsit fericirea și m-am regăsit pe mine, iar alături de tine mi-am pus cea mai frumoasă dorința, să continuăm să iubim și să ne iubim așa la nesfârșit.
         Nu știu ce mi-ai făcut, dragule... Zâmbesc atunci când vorbesc despre tine, zâmbesc când te văd, zâmbesc mereu datorită ție, pentru că tu m-ai învățat ce-i fericirea și m-ai învățat să zâmbesc cu adevărat.
Eman bucuria și fericirea primită de la tine și ofer în schimb iubirea pe care o meriți din plin.
        Alături de tine fiecare zi este specială, fiecare zi prinde viață și culoare alături de tine, fiecare moment este diferit, tu, iubitule, tu ești diferit, tu ești al meu.
       Bine ai venit în viața mea, suflet drag, apariția ta mi-a umplut sufletul de fericire, mi-ai schimbat viața, gândirea și iată, până și ritmul cardiac. Acum inima mea bate de doua ori mai tare căci gândul, dragule, îmi zboară numai la tine, acum și restul zilelor de acum înainte.
       Îți mulțumesc pentru răbdarea, intelegerea, iubirea și sinceritatea oferite, îți mulțumesc că exiști și mă iubești, îți mulțumesc că mi-ai fost și mi-ai rămas alături.
       Ai apărut în viața mea atunci când iarna domnea de ceva timp în sufletul meu, l-ai dezghețat și ai aprins în el o flacără eternă, pentru toate acestea și multe altele îți mulțumesc, dragule! Și te rog ceva, nu pleca niciodată, căci, oamenii care se iubesc vin, și rămân!


Ai fost acolo când am avut nevoie
M-ai ajutat, ridicat și înțeles
Pentru toate, n-ai idee
Cât de mult îți mulțumesc...

Scrisori rătăcite Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum