|One|

289 20 3
                                    

Przyszedłem dziś do szkoły o 08:25, w sumie co poniedziałek jestem w tym piekle o tej godzinie...

Byłem już przy budynku zwanym szkołą, wszedłem przez główne drzwi witając wszystkich wokół swoim zimnym spojrzeniem. Udałem się do szatni aby odwiesić swoją kurtkę. Kiedy z niej wyszedłem moim oczom okazał się pewien chłopakach. Ubrany był w czarne jeansy i biały, luźny t-shirt. Do tego na oczy spadały mu jego ciemnobrązowe włosy, a ma twarzy miał wymalowany szczery uśmiech. Miał zgrabne lecz wyćwiczone nogi, smukłą sylwetkę i do tego był dość wysoki. Szedł z dwoma za pewne przyjaciółmi.
Przykuł on dość moją uwagę. Mogę w sumie powiedzieć, że jest przystojny. I to nawet bardzo... Chwila, stop. Chłopie skończ patrzeć tak na to dziecko. Przecież tobie podobają się dziewczyny!
Pamiętaj, jesteś HETERO.

***

Jest i nowa książka haha
Mam hope że się podoba 🖤
A teraz tak, czas na ogłoszenia parafialne.
Fanfika z Taekook'iem będzie się pojawiał w każdą sobotę, "Reakcja BTS na..." nie mogę powiedzieć kiedy, co, gdzie i jak bo będzie się pojawiała randomowo. A ten FanFiczek nie ma określonych dni kiedy będzie się pojawiał ale pewne jest to że raz w tygodniu ;)
Nie bądźcie źli ale tylko taki rozkład mi pasuje :)
Bayooo 🖤

You stand out || ~sope~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz