Story Of Demon Koyote

16 1 0
                                    

Salut, eu sunt demonu' Koyote si azi e ziua in care am reusit sa scap din iad.

De azi o sa ma comport iar ca si un om normal, sper ca lumea sa nu se prinda ce sunt...si sper sa nu ii speri cum am facut si cu cei din iad. Nu vreau sa fiu iar ''singur'' toata viata mea...vreau o persoana speciala care sa imi apara in fata si sa ma invete cum sa iubesc.

-2 zile mai tarziu-

Au trecut deja 2 zile si eu deabea acum am realizat ca afara este iarna. Pot sa spun cu mana pe inima ca o sa mor de frig un timp pana o sa gasesc un loc de munca ca sa pot lua o casa cat de cat ok. Ohh s-a facut deja seara...o sa intru intr-un magazin ca sa ma incalzesc putin si poate vorbesc cu vanzatoarea daca ma poate ajuta.

-In magazin-

-Koyote : Buna, imi pare rau ca intru inainte de inchidere dar este foarte frig afara si nu am un loc unde sa ma duc acum, apropo eu sunt Koyote ''zambet''.

-Vanzatoarea : Nu este nici o problema ca intri acum ''zambet'', eu sunt Aemy incantata de cunostinta Koyote, ai un nume foarte frumos ca sa sti si daca vrei as putea sa te las sa dormi in depozit si stau pe tura de noapte.

-Koyote : Mi-ar placea sa dorm intr-un loc calduros pentru ca 2 zile am dormit doar pe strazi...si daca ai vreo problema prin magazin vi si ma trezesti Aemy, iti multumesc din suflet ca faci asta pentru mine practice un strain.

-Aemy : S-a facut, daca se intampla ceva vin la tine si te anunt ''zambet''.

-Dupa 3 ore-

-In mintea lui Koyote : Sper sa se intample ceva ca sa pot sa o rasplatesc intr-un fel, vreau sa ma distrez ca pe vremuri adica acum 100 de ani, si da sunt foarte batran dar sunt intr-un corp de copil care are doar 17 ani.

-Peste o ora-

-Aemy tipand : Koyote trezeste-te ca am niste probleme mari cu niste tipi, vino repede te implore din suflet.

-Koyote : Gata Aemy, sunt aici ce se intampla? Cine sunt tipi astia de aici si ce vor de la tine!? Te-au atins cumva sau te-au lovit!?

-Aemy : Da, m-au atins si voiau sa fure banii din casa de marcat...si unu dintre ei este fostul meu iubit ca sa sti.

-Koyote nervos : Ii ia mana fostului lui Aemy si i-o duce la spate si il intinde pe tesghea, ''TE MAI ATINGI DE EA!? DACA MAI PUI MANA PE EA ITI RUP AMBELE MAINI SI AMBELE PICIOARE''

-Tipul pune mana pe Aemy

-Koyote : Ce ti-am spus ca fac!? ''mana dreapta rupta'' ti-am spus ca le i-au pe rand ''mana stanga rupta'' te las doar cu picioarele ca sa te vad cum te chinui si sa rad de un vierme care se atinge de o domnisoara si nu asculta ce i se spune.

-Dupa ce au plecat tipi aia-

-Aemy : Iti multumesc Koyote ca m-ai ajutat si ca ai fost curajos ''pupic pe obraz'' poti sa te duci sa te culti la loc acum, noapte buna si vise placate. ''zambet''

-Koyote : Nu aveam cum sa nu vin iti sunt dator toata viata pentru ce ai facut pentru mine, ti-ai riscat locul de munca pentru mine si oricum a fost distractive sa il bat pe ala. ''zambet''

-Aici ia sfarsit prima pagina sper sa va placa ce va urma si din cate se pare Koyote si-a gasit o persoana speciala pentru el si o sa vedeti mai multe data viitoare.- :)

Story Of KoyoteWhere stories live. Discover now