-O saptamana mai tarziu-
-In mintea lui Koyote : Hmm...a trecut o saptamana de dormit in depozit, ar trebui sa ma imprietenesc cu Aemy mai bine si sa ne cunoastem. Cred ca o plac nu stiu daca sa ii spun deocamdata, imi este frica sa nu ma refuse deci mai astept putin pana sa imi mai fac niste curaj.
-Koyote : Buna dimineata Aemy, cum merge pe aici de ultima data cand au venit tipi aia!? Sper sa nu se mai intample nimic un timp, vreau sa fi bine tu si sa nu te mai panichezi. Stiu ca am fost nesimtit ca l-am batut pe fostul tau iubit dar nu aveam cum sa ii fac asa plece altfel.
-Aemy : Buna dimineata Koyote, pai deocamdata este bine pe aici dar sunt putin obosita findca de o saptamana stau si in tura de noapte si nu ma pot odihni cum trebuie, tu cum ai dormit o saptamana in depozit!? Imi pot da seama usor ca nu prea bine dupa fata ta de morocanos. ''zambet''
-In mintea lui Aemy : Nu stiu cum sa o zic dar Koyote e chiar foarte dragut, vreau sa il cunosc mai bine dar imi este putin frica sa il intreb chesti personale dar o sa imi fac curaj imediat nu-mi pasa ce mai imi spune mintea o sa merg cu increderea inimi.
-Aemy : Hmm...Koyote voiam sa te intreb ceva.
-Koyote : Hmm...Aemy voiam sa te intreb ceva.
-Amandoi de o data : Scuze, tu primu/a. ''zambet''
-Aemy : Oke incep eu prima, voiam sa te intreb cati ani ai daca nu te deranjaza sa imi spui. ''zambet''
-Koyote : Pai de ce m-ar deranja!? Pai am doar 17 ani nu sunt asa mare, presupun ca tu esti mai mare de cat mine. ''zambet''
-Aemy : Multi inainte, ''zambet'' Si nu sunt mai mare de cat tine ca sa sti, si eu tot 17 ani am sunt nascuta pe 21.01.2002 ca sa sti. ''zambet''
-Koyote : Ce tare, eu sunt nascut pe 08.04.2002 ca sa sti, dar momentan nu pot sa spun mai multe mau avem nevoie sa ne cunoastem. ''zambet''
-Aemy : Sunt bucuroasa ca te am langa mine acum desi cred ca suna ciudat pentru ca nu se cunoastem decat de 2 saptamani. ''super rusinata''
-Koyote : Nu ma asteptam la asa ceva, sunt chiar uimit de ce ai spus acum si voiam sa afli o ultima chestier pentru seara asta, te plac mult si te vreau. ''Koyote se duce si o saruta pe Aemy lung''.
-In mintea lui Aemy : Wow, nu ma asteptam la asta din partea lui Koyote dar recunosc ca imi place si o sa ii raspund la sarut ca sa nu se simta nasol dupa chiar daca imi place si ma inmoaie super tare.
-In mintea lui Koyote : Wow, nu ma asteptam sa imi raspunda la sarut, ma asteptam sa imi primesc o palma si sa plece. As vrea mai mult dar astept sa mai treaca niste timp ca sa fiu sigur ca nu ma lasa singur.
-Final de sarut-
-Aemy : Koyote, mi-a placut acest sarut si as vrea mai mult dar imi este frica sa nu se intample ceva si dupa sa ma lasi cu ochi in soare. ''o lacrima curge pe obraz''
-Koyote : Aemy, am facut asta din proprie vointa si sa iti arat ca te plac la nebunie si nu ti-as face ceva si dupa sa te las cu ochi in soare crede-ma pe cuvant, asa ca te implore nu mai plange piticanie. ''zambet si pupic pe frunte''
--Sper sa va placa si partea aceasta, o sa apara si pagina urmatoare maine seara cel mai probabil.-- :)
YOU ARE READING
Story Of Koyote
SpiritualDemonu' Koyote trece prin niste probleme de viata si cauta pe cineva care sa il iubeasca enorm de mult. Mai multe aflati dupa ce cititi :)