Z kontynentu XiuJi (trochę odpowiednik naszej Azji):
- ludzie (najczęściej występująca na całym świecie rasa, której jedynie 5% populacji posiada zdolności magiczne)
- feniksy (w postaci nieprzemienionej są to osoby o lekkim i delikatnym upierzeniu na ciele [to gdzie to upierzenie jest bywa różnie], po przemianie natomiast przybierają formę ptaka o długiej szyi, z ogromnymi skrzydłami i długim ogonem. Och ciało staje się wtedy eteryczne a upierzenie powstaje z ich wewnętrznej energii przez co zależy od atrybutu [oczywiście możecie wybrać kolor ale zostanie to uwzględnione przy przydziale atrybutu])
- smok (nieprzemieniony/a wygląda jak człowiek, jednak na części ciała ma łuski, które raz na jakiś czas wypadają, oprócz tego może mieć skrzydła i ogon, a nawet rogi. Po przemianie ma anatomię smoka [konkrety będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu do przydziału atrybutu] i całe ciało pokryte łuskami. Może ale nie musi mieć skrzydła)
- qilin (nieprzemieniony/a wygląda jak zwykły człowiek w wybranym przez siebie wieku. Po przemianie wygląda jak jakieś zwierzę i traci wtedy zdolność komunikacji z otoczeniem oprócz innych zwierząt tego gatunku [z wiadomych powodów])
- tengu (stworzenia wyglądające jak ludzie z kruczymi skrzydłami. Po przemianie zmieniają się w kruki)
- kodama (istoty połączone z drzewami, jeśli jedno umrze drugie także, jednak kodama utrzymują równowagę w naturze
Z kontynentu Seluid (taką trochę Europa):
- ludzie
- wróżki (mają skrzydła, jednak mogą się w pełni przemienić, wtedy jednak tracą na rozmiarze, jednak mogą używać swojego atrybutu prawie bez ograniczeń)
-syreny (stworzenia umiejące oddychać pod wodą; na lądzie wyglądają jak ludzie z łuskami na części ciała; po przemianie łuski te zostają i pojawia się rybi ogon zamiast nóg; osoby z tej rasy mogą należeć jedynie do atrybutów wody i pary)
- elfy (lud o długich uszach, jeśli się przemienią zaczyna ich otaczać energia ich atrybutu)
- nimfy (dziewczęta odpowiadające za poszczególny element natury [tu miejsce na waszą kreatywność])
*Można robić krzyżówki ras ale proszę tego nie nadużywać
CZYTASZ
Mistyczna Szkoła RP
RandomChcesz przeżyć swoją przygodę jako uczeń szkoły dla mistycznych stworzeń czy ludzi obdarzonych nadprzyrodzonymi mocami? Zapraszam w takim razie tutaj!