ADALET KİRLİ ATLET

20 10 0
                                    

Benim adım mert ama cok kilolu oldugun icin arkadaşlar bana ayı derler Ben ilk okula başaldım orda benden bir yaş büyük arkadaşımı gördüm sınıfta kalmış şaşırdım cok iyi arkdaşım dı o kücü cük malhallemizde kart misket saklanmac oynardık dud şavaşı yapardık öyle böyle derken yıllar gecti liseye başladık birgün serdar sokakta dolaşırken bir evden ses geldi bir kadın sesi yardım edin imdat diye serdar dedi ayı polisi ara diye  ardık ama 2 dk sonra kadın sesi kesildi ve polis geldi bizde dedi cocuklar hangi ev gösterdik ve kadını cıkardılar kadım yüzü mos mor ve bayıl mış dayaktan adımı tutkladır bizde ifa icin kara kola götürdüler sonra kadını ziyarete gittik mezarlık tan iki 3 cicek kopartıp sonra eve gittik dinledik ertesi gün mahalle dolaşırken adamı gördük ben dedim serdar ne iş bu oda dedi bilmem gel kadınla konuşalım kadınla konuştuk mahkemede salam avukat tutmuş ve mahkede şartlı tahliye vermiş kadına 100 metre yaklaşma çezası sonra ben haksızlıga gıcık olurdum of çektim dedim adaletin bu dünya diyer akşam bir ambulas ve  polis sesi duyduk koşarak cık serdar ta orda dedin ne oluyor amk demeye kalmadan kadının çeşedini gördüm o an seddar benim piskolozim bozulmuş tu görgü tanıgı varmış herşeyi polise anlatırken duyduk koçaşı öldürmüş neyse herkez dagıldı sabah oldu camdan bir baktım o adam gene dışarda dedim no oluyor amına koyayım ögrendik  iyi avukat tutmuş demişlerki ben alkolludum  karımı öldürmüşüm hatırlamıyorum doktor raporlar almış bu şefer 10000 tl verip cıkmış sonra ben iyi ce hırs yaptım hakim olup adaleti dagatacaktım
serdara  dedim oda dedi Ayı iyi düşünmüş sün bende mübaşir olup sana yardım ederim tm söz verdik ve calışmaya başdık hic dışarı cıkmazdık hep calılırdık biz tembeltik hocalar bile şaşırdılar ama olmadı kader ikimizde polis olduk ama iyi polis adımız cıkmış cok ünlü ben kadına el kadırana hep dövüyordum o kadın ve tüm kadınlarım intikamı alıyordum bir gün serdarla  uyulturucu operasyona gittik birisini yakaladık adam eski dış işleri bakanın ogluymuş bize agır konuştu ben dayanamadım bir tana ne vurdum burnu kırılmış o adam uyuşturucu bagımlısı cık tı onu iceri attılar bir yıl benide meslekten attılar adaletiniz bu mu serdarıda  izmire tayin etmiş ler son siz durun dedim intikamın soguk olacak dedim ve eve gittim ben meslek liseliydim dukan acma belgen vardır biyer satın aldım tamirci dükanı actım iki de eleman tut tum işete öyle gastemi aldım ve haberlerde ne göreyim efsane iki polislerim acılı sonu dedin bu nu sizin yanınıza bırakmam dedim sonra elemanlardan biri eski dünya boks şampıyonuy muş oda haksız yere bokstan atmışlar ve olankarı ona anlatım ve biz bu mahallenin robinutu olmaya söz verdik hemen dükyanın yanında yerin altına inen depo gibi bir yer vardı orayı giz teşkılat yerine çevirdik sonra ben gittim benim çalıştıgım kara kola telefonlarına dinleme çıgazı kodum ve telefonları diyordum ve biz takım elbise ve wandadtta maskisi tapık motorlarla polisten önce oraya gidip işi bitirip ve bitane kara gül bırakıp geliyorduk ve zengin insan kılıgına girmiş şerefsizler den para calıp fakirin fukaraya dagıtıyorduk ve efsane olmuştuk haberkerse hep biz vardık ve kadınlara şidet yapını ben depoda elektirik verip dövüyordum ve sonra bırakıyırdum herşey güzel gidiyordu bir soygunda bu benim eleman polis öldürdü ve bende onu öldürdüm sonra şirketin kamara görünrüsünü calıp bunla veraber karakola götürüp kapısan bıraktım sonra onun kazandıgı parasını karısına verdim cocuguyla gecin sin diye sonra polisler benke baş edemedi serdarı  İstanbula cagırdılar ve beni de geri almak istediler ama ben agızlaeının payını verdin ve geri gönderdim sonra serdar beni ziyarete geldi ve herşeyi ona anlattım serdar  tabi şok oldu ve dedi teslim ol dedim olmaz biz senle anlaşmadık mı bu şehre adalet ve barış getircez diye dedi ama bunu böyle yapamasın dedi dedim olur iyi ozaman ne halin varsa gör dedin ve canım dostum dedi sarıldı bana sonra günler geçti bir olaya gitim adam karısını binan icinde yakmış sonra kurtardım ama baygındı hemem depoya götürdüm ayıldı ve sen o sun benim karamanın ben senin en büyük hayranınım filan sohbet etik fılan işete bende aşk olmuştum oda bana sonra buluşuyorduk ve sevgili olduk bir gün dedi bu işleri bırak bak ne güzel işin var evlenelim tm dedim ve polislere mektup yazdım olanları anlatım ama ismi mi vermedim dedim bu ülke size emanet ben emekli oluyor sonra hakim demişki bu robinut teprik edicen ve tutuklamıyacam ve serdarda herşeyi anlatmış ve benin dükana geldiler aldılar adalet büyükleri vardı hikayemi anlatım dedim ki artık suclular allahından ve sonra sizden bulsun hakim bey dediler gel hakim ol ilk şaşırdım ve dedim ki bu benim cocukluk hayalim ama olmaz dedim güle güle ondan sonra evledik mutlu mesüt yaşıyordık (Ama şunu unutmayın bu dünyada adalet yok paran varsa herşeyden kurtulursun ama Allahın adaletin kacamasınız....)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADALETSİZLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin