*Henry pov*
PG : Să fim siguri că nu ne aude nimeni.
Henry : Încuie ușa.
PG : Am incuiat-o deja.
Henry : Pereții îs sound proof?
PG : Da ce crezi?
Henry : Ok, dă-mi caseta.
PG : N-ați.
Henry : Trebuie să înregistrez pe engleză, sau cum scrie acolo?
PG : ... Paragraph 4 : It needs to be recorded in english.
Henry : Oh, ok.
PG : Da, ce, mai știi alte limbi?
Henry : Păi ,da, n-am învățat la școală?
PG : Bun, înafara de germană și franceză.
Henry : Știu încă câteva.
PG : Trebuia sa te duci pe profil de filo.
Henry : Toată ziua. Îmi place mai mult robotica, oricum.
PG : A, da, trebuie să înregistrezi de pe foaia asta.
Henry : Cine zice?
PG : Autoritățile.
Henry : Pot adaugă?
PG : Dacă vrei.
Henry : Ok.
Mă uit puțin peste foaie.
Henry : Direct voice actor mă fac, smr.
PG : Taci și citește.
Henry : Da, sefu'. *throat clear* Congratulations on completing your first day. However, your job isn't over just yet. *dau pe pauză* O să ne omoare Mike si Alice.
PG : Yup :")
Henry : *pornesc înregistrarea* There's another aspect of your end of day routine... Nu ma omorâți, pls... Am fost obligat sa fac asta :") Amu înapoi la chestiile de... Uhhh... De orice ar fi asta... Poate vine FBI-ul peste noi după ce termin de inregistrat, dar aia e :")... And that, is inspecting and salvaging any animatronics found in the back alley. Things are found here quite often and while we aren't sure why... Păi da logic că găsim lucruri in spate. Pizzeria îi plină de veolatori în serie...
And while we aren't sure why... Ce-am zis mai înainte?...But what we do know is that they can be used for parts. Which can mean a much needed revenue before starting the day... Da ce-i asta? Bancă?... Of course, as with everything else in this line works, those benefits come with risk... Poate îl aducem pe William in pizzerie, eo știu... The safest thing to do is to throw it back outside... Ok, n-am citit toată chestia asta ca să aruncați animatronii înapoi afară, deci să nu-i vad în spatele pizzeriei dimineața... But then you get no money for the salvage... Banii îs mai importanți decât viața... Glumesc... Nu scoateți tigăile! Glumeam numa!... Choose to keep it and you run the risk of certain negative consequences. Mainly death... Da tot nu vreau să-i găsesc in spate, ok?... Should be the item in question no be as docile as it first appeared. If you do decide to try to salvage it then you must complete the maintenance checklist... Cea ce o să faceți... During the testing phase, check to the animatronic frequently. If you feel that it is becoming unstable use the taser provide to you. You can use it 3 times without damaging the hardware. Every use over 3, however, will decrease the item salvage value... Cea ce nu cred că vreți, deci nu treceți de 3 shock-uri, ok? *end tape* Le-am auzit pe toate :")PG : Și eu :")
Henry : My trebe să înregistrez ceva?
PG : Dap. Na foaia.
CITEȘTI
Totul a fost o minciună || Fnaf Fanfiction || Volumul 2 ✓[Finalizată]✓
FanfictionVolumul 2 din "Nu totul este cea ce pare". Nu-s bună la descrieri, așa că vă pup. Bye!