Bölüm -4🌹

37 1 0
                                    

Ali'lerin sürekli geldiği bara geldik.

Içeride tanıdık yüzlerde vardı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Içeride tanıdık yüzlerde vardı. Ama benim gözüm sadece baranı arıyordu. Bizim grubu gördük ve yanlarına geçtik. Gözlerim onu ararken tanıdık sese kulak verdim. Baran sahnedeydi.

Sesi insanı büyüyebilecek kadar güzeldi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sesi insanı büyüyebilecek kadar güzeldi. O şarkıyı söylerken ben sesinde kaybolmuştum. Görünüşü sert, sınırları olan bir adam . Sahnede ise daha samimi , içtendi. Sahi hangisi gerçek olandı. Ne fark ederdi ki iki baranada aşık olmuştum bile. Bunu kendime itiraf etmek o kadar zor ki. Bu his herşeyi daha fazla zorlaştırıyordu. Birine deli gibi sarılmak istiyorsun ama aradaki mesafe dağlar kadar kolların yetişmiyor. Kafamı karıştırmak için gözlerime bakması yetiyordu bile . Gözleri ile konuşan bir adamdı çünkü. Bazen insanın kendini bu kadarda kontrol etmesi gerekmiyordur. Anın tadını yaşamak benim de hakkımdı. Neden bir şeylerle yüzleşmek yerine kaçıyordum.
- hoşgeldiniz arkadaşlar ısrar etti kıramadım .
Baran elimdeki kadehi aldı ve içmeye devam etti.
~ Ben ona devam ediyordum sana yeni söyleseydik .
Kulağıma eğildi ve o an kalbimin atışlarını dışardan duyabilirdim.
- içkiyi sana yasakladım. Sarhoş olacak kadar içememeyi öğrendiğinde içersin.
Normalde baranı tersleyip elinden kadehimi geri almam gerekirdi.
~ Haklısın .
Baran da sakin tepki vermemi anlamamış olacak ki
- Hayır içmeyeceksin!
Istemsizce güldüm.
- Ne sen bana ilk defa itiraz etmedin . Iyi misin ? Yoksa sen hasta mısın ?
~ Ama sen şansını zorlama bence .
Baran çok nadir sergilediği gamzesini yine sunmuştu. Ilk defa sakin geçen bir konuşmamız olmuştu. O sırada cenk benimle dans etmek istedi . Eskisi kadar beni rahatsız etmiyordu fakat hislerinide gizleyemiyordu. Baran bana uzattığı eli aşağı indirdi.
- Bana dans sözü var . Başka sefere diyeceğim de olur mu hiç sanmıyorum.
Baranla dans ediyordum ve ilk defa ona bu kadar yakındım . Bir anda herşey değişmiş hangi ara bu kadar yakın olmuştuk anlayamıyordum. Baranın kokusu başımı döndürmeye yetiyordu. Gözlerimi kapattım ve kokusunu daha net almaya çalıştım. Içimi huzur kaplamıştı , kokusunda huzur vardı, tanıdık şeyler vardı. Kollarımı boynuna dolayıp biraz daha yakınlaştım . O da bana karşılık veriyordu. Ikimizde halimizden memnunduk . Kimse umrumuzda değildi o an .
- Nalan niye bana bu kadar direndin ?
~cansuyla sevgili olduğunu düşündüğüm için .
Belimden biraz daha kendine çekti.
- cansu benim sevgilim falan değil. Bana sormak yerine kendi kendini kurmuşsun.
Biz dansa devam ederken cansu bara geldi ve bizi izliyordu. Dans bittikten sonra masaya yanlarına geçtik.
~ nesiniz siz şimdi sevgili mi?
- evet cansu sevgiliyiz . Nalan bundan sonra benim. Sende dahil herkes ona gore davranacak. Bundan sonra ya haddini bil ya da ben bildirmesini çok iyi bilirim.
Masadaki herkes şaşırmıştı .Baran elimi kavradı ve sıkı sıkı tuttu. Ortada ne bir teklif vardı ne de bana sormuştu. Ben de masadaki herkes gibi şaşkındım. Cansu bana nefretle bakıyordu.
~ Sen nasıl birisin . Biz senin evinde birlikteydik baranla. Nasıl bu kadar midesiz olabilirsin.
Cansu'nun sözleri beni yerle bir etmişti. Sevgili olmadıklarını biliyordum yinede söyledikleri ağır gelmişti.
- Cansuuu! Kimse bir şey söylemeyez dedim. Sen beni karşına almak mı istiyorsun. Peki o zaman senle ben bir sene önce ayrılmıştık ama senin bu hastalıklı ruhun bunu kabul edemedi. Bundan sonra seni ne nalanın çevresinde ne de benim çevremde görmeyeceğim.
Baran benim cevap vermeme kalmadan konuşmaya devam ediyordu. Bense ne tepki vereceğimi bilemiyordum. Cansu ağlayarak oradan uzaklaştı. Ardından cenk de masayı terk etti. Aylin sessizliği bozdu ve kadehini havaya kaldırdı.
~ kadehimi yeni çiftimize kaldıralım o zaman.
- arkadaşlar kadeh kaldırmadan önce yapmam gereken bir şey var . Lütfen biraz beni dinleyin. Ben az önce nalana sormadan sevgili olduğumuzu herkes içinde söyledim. Hislerimin karşılığı olduğunu bildiğim için bu kadar net konuşabildim ve kendimi tutamadım. Şimdi sizlerin önünde ondan özür diliyorum .
Nalan ben senin gözlerine baktığımda kayboluyorum, yanında tüm dünyayı unutuyorum , sürekli yanında olmak için bahaneler üretiyorum. Sende bunların karşılığı yoksa şuan elimi bırakabilirsin.
Kalbimin sesi dışardan duyulacak kadar hızlı atıyordu. Artık içimdekilerle yüzleşmenin zamanı gelmişti ve cevabımı öperek vermiştim. Baran ise bana karşılık vermişti. Masadakilerin alkışlarıyla kendime geldim ve geri çekildim . Masadaki herkes bizim için kadeh kaldırdı ve ilişkimiz artık başlamıştı.

Mahperi 🌹Where stories live. Discover now