15. BÖLÜM

15 1 0
                                    





Tam tamına üç hafta geçmişti onsuz . Arada kısa kısa telefonlarla görüşmeler dışında görüşmemiştik.Ben aynı düzende hayatıma devam etmeye çalışıyordum . Final haftası olduğu için kendimi derslere vermiştim . tabi arkadaşlarımda beni hiç yalnız bırakmıyordu . Okulun tatile girmesiyle direk ailemin yanına gidicektim . Babamlar dört gözle beni bekliyorlardı . Babam Nevşehire kısa bir tatil planı yapmıştı bile . son sınavdan sonra valizlerimi hazırlayıp yola koyuldum . Aylin ide benimle gelmesi için ikna etmiştim .

-iyi ki sende geliyorsun canım .

* Nevşehiri merak ediyordum hem de seni yalnız bırakmak istemedim ama bir hafta kalabilirim sonra ailemin yanına gitmem gerek . belki sende benimle gelirsin ne dersin ?

-Bilmiyorum aslında çok iyi olur duruma göre bakarız .

Babam bizi karşılamıştı ve ona sımsıkı sarılmıştım . Kendimi yalnız hissettiğim için ve son olaylar yüzünden çok mutsuzdum. Babamın kollarındaki sıcaklık gözlerimin dolmasına sebep olmaya yetmişti bile.

< Ah benim güzel kızım nasıl da özlemişim seni. Aylin sende gel buraya bakim sende benim kızım sayılırsın .

- Bende sizi çok özlemişim hadi eve gidelim annemede kavuşayım biran önce .

Babamla yol boyu güzel sohbetler etmiştik . Az da olsa kendimi iyi hissetmeye başlamıştım. Eve geldiğimizde uzun uzun eve baktım . Ne kadar özlemişim meğer . Gözlerim tekrar dolmuştu ve annem kapıyı açtığında sımsıkı sarılmıştım .

< Kızımmmmm ,mis kokulum benim hoş geldiniz hadi içeri gelin sizin için neler hazırladım neler.

Evet ailenin herşeyden daha önemli olduğunu bir kere daha anlamıştım . Ailem bana ilaç gibi gelmişti resmen . Aylin i odama çıkardım üzerimizi değiştirmek için.

* Nalan ailen çok güzel insanlar iyi ki gelmişim .

- Teşekkür ederim canım benim . Hadi duş alıp biraz dinlenelim biliyorsun yarın Nevşehir e gideceğiz .

* o zaman ben giriyorum duşa .

- tam canım bende misafir odasında gireyim sonra da dinleniriz.

Baran ın gözünden ;

Geldiğim süreçte bir çok iş almayı başarmıştım ve Mehmet kaya defterini kapatmayı başarmıştım . Fakat şirketin borçları henüz kapanmamıştı. Nalan bana her geçen gün daha soğuk davranıyordu. Bu durum da beni daha çok mutsuz ediyordu . Onun ne tavırları bitiyordu ne de siniri. Her şeye anlatmama rağmen anlayış göstermiyordu bana . Bende artık çabalamayı bırakmıştım çünkü işler bana yeteri kadar ağır geliyordu . Annem gelmek istedi fakat ben gelmemesini söylemiştim . Her şeyi düzene koam gerekiyordu .Yine çok sert geçen bir toplantıdan çıkmıştım direk odama geçtim .Asistanım ece ise arkamdan geliyordu.

-Baran bey yarın 09:00 da Haldun holdingin ceo su Nesrin hanımla toplantınız var . Daha sonra 11:00 da genel durum değerlendirmesi toplantınız var. 13:00 da ortaklarınızdan Ali Çetin sizinle görüşmek için geleceğini not bıraktı.

* Tamam ondan sonraya başka toplantı ayarlama biliyorsun ki Nevşehir e gideceğiz .Bu iş bizim için çok önemli biliyorsun o toplantıya hazırlık yapmam gerek senden erken çıkarsın hazırlanırsın gece yola çıkarız.

- Peki efendim benden başka bir istediğiniz yoksa çıkıyorum .

* Tamam sen çıkabilirsin .

Yine şirketten çıkan son ben olmuştum . Kendimi sadece işlere vermiştim . Sorumluluklarım artmıştı ve başarı elde ettikçe daha çok işlere asılıyordum. Biraz spor yapıp eve gittim .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 26, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mahperi 🌹Where stories live. Discover now