"Hipnos!" ljutito je prošaptala Pasiteja.
"Pasitejo. Je li ti itko ikada rekao da ti je ime vrlo pjevno. Pasiteja..." Hipnos joj se nasmiješio.
"Uopće nema smisla što mi laskaš u ovom trenutku." Nije se dala smekšati Pasiteja.
"Kvariš trenutak. Došao sam ti se ispričati za ono danas. Žao mi je što sam bio grub prema tebi." Ispričao joj se Hipnos.
"Stvarno ti je žao!?" Pasiteja ga je gledala sumnjičavo.
"Da. Zašto mi ne bi bilo?" Upitao je Hipnos, a Pasiteja je u njegovim očima vidjela da je stvarno začuđen.
"Pa... Zato jer... Ovaj... Ma... Nije ni bitno." Odgovorila je ona.
"Samo da znaš, morao sam ti se ispričati. Ipak sam ja pošten bog i ne mogu dopustiti da mi jedna dama zamjera." Hipnosu se vratio šarm.
Pasiteja je samo zakolutala očima i zatvorila prozor ni ne osvrćući se.
Hipnos je sa smješkom promatrao kako liježe. Iz torbe je izvadio zlatni prah te ga puhnuo prema Pasitejinom ležaju uz riječi:
"Slatko sanjaj, Pasitejo."
Noć je umirila olimpsku gužvu. Poput pahulja je Hipnosov zlatni prah zasipao stanovnike tog brda.
Kada je, nakon relativno mirne noći, Hipnos napokon došao kući, tamo ga je čekalo iznenađenje.
Na hladnoj fotelji u sred skromnog salona, sjedila je Hera, kraljica bogova.
Sjedila je uspravno i dostojanstveno. Na licu je imala hladan izraz lica, ali to je nadopunjavala toplina koja se širila oko nje. Sama njena pojava osvijetljavala je sobu i činila ju svečanom.
Hipnos se naklonio što je više mogao.
"Kraljice! Nadam se da me niste dugo čekali."
"Nipošto. Možeš se ispraviti. Došla sam ovdje jer imam zamolbu za tebe." Odgovorila mu je Hera.
"Vi!? Za mene? Kako ja mogu pomoći Vašem visočanstvu?" Upitao je zbunjeno Hipnos.
"Reci mi, Hipnos, jesi li zaljubljen?" Upitala ga je Hera izravno.
"Ja? Pa, ovaj..." Zbunio se.
"Shvatit ću to kao da. Nije tajna kako se Zeus odnosi prema meni. Sve te ljubavnice i nezakonita djeca..." Hera se spustila u naslonjaču i uhvatila Hipnosove ruke. On ju je pogledao u oči.
"I ti voliš. Mogu to vidjeti u tebi. Znaš kakva je bol neuzvraćena ljubav. Pomozi mi."
Hipnos ju je promatrao. Ona je njega gledala pogledom punim boli. Pomislio je kako je Afrodita puno ljepša, ali Hera je bila vrlo lijepa i dostojanstvena.
"Kako vam mogu pomoći?" upitao je.
Na Herinom se licu pojavilo olakšanje."Heraklo. Mrzim ga. Čak mu je i ime rugalica meni. Želim se osvetiti Zeusu za svu bol i poniženje, tako da ubijem njegovog najdražeg sina. " Osvetnički plam zasjao je Heri u očima.
"A, kako se ja uklapam u sve to?" Upitao je oprezno Hipnos.
"Jednostavno. Ti ćeš uspavati Zeusa dok ja ubijem Herakla." Odgovorila mu je Hera.
"Ne, ne i ne! To ne dolazi u obzir! Ne mogu, žao mi je." Hipnos je odvratio pogled od Here.
"Ali, molim te. Ja ću te obraniti pred Zeusom. Obećajem ti. Usudim se stati protiv njega. Preuzeti ću svu krivnju. Molim te! Već mi je dosta biti predmet izrugivanja i podsmjehivanja." Zamolila ga je usrdno Hera.
"Ja... Pa, ovaj, dobro. U redu. Pomoći ću Vam." Predao se Hipnos.
"Znala sam da mogu računati na tebe." Odgovorila je Hera te ustala.
Hipnos ju je otpratio do vrata, a čim su se ona zatvorila za njom, on je glasno uzdahnuo
"Uh, u što sam se to uvalio!"
*****
Hera:Nadam se da vam se dio sviđa. Vaša mišljenja o Heri?
Jelena💜
ČTEŠ
Ljubav snova
Romance"Kad ljubav postane zapovijed, mržnja može postati užitak" Hipnos je bog sna u antičkoj Grčkoj, a Pasiteja je Harita, pratilja božice Afrodite. Oni su bogovi, oni su svemoćni, ali nisu slobodni. Prisilan brak spojit će dvije naizgled različite osobe...