Bölüm 6 -Buğumsu siyah-

49 4 2
  • İtfaf edildi Mihriban Nur
                                    

Arth Dennis'i belinden kaldırarak hastaneye taşımaya başladı .. 

Aniden yağmur bastırınca . Bi park'taki çardakta bank'ın ustune yatırdı Dennis'i 1 saat önce karşısına çıkmasına rağmen sanki yıllardır o kızı tanıyormuş gibi yanağını saçlarını okşuyordu ..

Dennis aniden gözlerini açtı ve Arth'ın o bembeyaz hiçbirşeyi belli etmeyen soğuk ve donuk gözlerine baktı.. 

Alnını Arth'ın Alnina yasladı ve gözlerine baktı ... kokusunu içine çeke çeke sarıldı ona..

ve Dudaklarını dudaklarına bastırdı ....

Öpüştüklerinde Arth sanki başka bir dünyayı keşfetmiş gibi mutlu ve şaşkın bir çocuk gibi sağına soluna bakıyordu ..

Mutluluktan göz yaşları akıyordu..

Ta ki o ortaya çıkana kadar . Mellenia!   Eski bir hain .. O da bir günahkar dı önceden .

Ta ki ruhunu bir Mischa'ya satana kadar.  2 ses tonu ile şeytani bir kahkaha  duyuldu civarda  Sessizce Arth ve Dennis'e baktı ve tek bir şıklatma ile siyah bir duman belirdi ellerinin arasında ..  Şeytanın ölüm meleği ismi verdi bütün rakipleri Mellenia'ya Mellenia aşırı sevimli bir insandı . Pembe saçları ve sevinç dolu kırmızı gözleri vardı  boyuda kısaydı ufak bir çocuk gibi ^w^ tek sorun milyonlarca insanı gülümseyerek katletmesiydi..

Shinigami Tırpanını çıkardı ve Arth ile Dennis'ün üzerine yürüdü .. 

Günahkarları gören bir peder  koşarak yanlarına gidip iksini korumaya çalıştı ! " DUR TANRI AŞK... Ah..." Son sözleri Tanrı ile ilgiliydi ..

Arth peder'in ölüşünü görünce şok oldu ve kanı donakaldi .. ne nefes alabildi ne hareket edebildi..

Melenia tırpanını Arth'in boynuna geçirmişti ...

Elias.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin