___________________________________________
ROZWIĄZUJ DUŻO ZADAŃZarówno przykładowe zadania, arkusze jak i przykładowe testy do egzaminu ósmoklasisty są podstawowymi materiałami, które pomogą wzmocnić twoje umiejętności.
Na rynku jest tego sporo – w księgarniach jak i Internecie. I czy to jest egzamin ósmoklasisty, matematyka czy polski – zasada jest ta sama – im więcej tym lepiej.
SPISZ WZORY MATEMATYCZNE, KTÓRE CZĘSTO WYPADAJĄ CI Z GŁOWY I NAUCZ SIĘ JE WYPROWADZAĆ
To bardzo ważna zasada w matematyce.
W stresie możesz zapomnieć wzoru i dlatego umiejętność samodzielnego wyprowadzania jest tu niezbędna.
Możesz je sobie zapisać w całym mieszkaniu – choćby na kartce przyklejonej do lampy czy sufitu. Baw się tym.
ZRÓB SOBIE SPIS JEDNOSTEK I MIAR I POWIEŚ NAD BIURKIEM
Tak samo jak w przypadku wzorów, zrób sobie różne karty, plansze, ściągawki z jednostkami i miarami.
Wieszaj je w różnych miejscach, nawet w łazience. Warto też spisać je na małych karteczkach, na zasadzie fiszek i przeglądać podczas przejazdu do szkoły.
SZUKAJ PODPOWIEDZI I WSKAZÓWEK W INTERNECIE
W Internecie pojawia się coraz więcej informacji na temat egzaminu ósmoklasisty z matematyki.
Warto sprawdzać strony poświęcone temu egzaminowi na Facebooku, gdzie podawane są przykładowe zadania, informacje i wskazówki. Sprawdź ten link: Egzamin ósmoklasisty na Facebooku
ZACZYNAJ OD ZADAŃ, KTÓRE SĄ NAJŁATWIEJSZE
Podczas samego egzaminu zaczynaj od najłatwiejszych zadań. To pozwoli ci mieć szybkie poczucie sukcesu i spokoju.
Wtedy możesz zabrać się za trudniejsze zadania z matematyki. Dobre przygotowanie do egzaminu ósmoklasisty z matematyki jest tu kluczowe.
KORZYSTAJ Z POMOCY W PRZYGOTOWANIU
Rozejrzyj się. Sprawdź co jest w księgarniach, w Internecie.
Zapisz się na kółko w szkole, na którym będziesz miał szansę pracować na jeszcze innych materiałach.
Zapisz się na solidny kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty, gdzie świetni nauczyciele z pasją wskażę Ci braki, pomogą je uzupełnić oraz będą wykorzystywane materiały i testy specjalnie napisane dla tego kursu.
Będziesz miał pewność, że nigdzie indziej ich nie spotkasz.
___________________________________________
CZYTASZ
Poradnik ósmoklasisty {ZAKOŃCZONE}
LosoweKsiążka zawierająca porady dla ósmoklasistów. Idziesz do klasy mlodszej? Tez mozesz wpasc! Jeśli nie wiesz jak sobie poradzić z nakładem nauki, ta książka jest dla Ciebie!