En çok geceleri düşünürsün.Sessiz,karanlık ve sadece sen.Gereksiz insanların gereksiz avuntuları yok,sadece sen varsın.Üzülme geçicek sen daha iyilerine layıksın gibi saçma kelimeler yok.Ben nasıl üzülmiyim? Nasıl geçicek peki? Ben daha iyilerine layık falan değilim.Ben onu istiyorum.Onunla gezmek, ona sarılmak,onunla uyumak istiyorum.Ben daha iyilerine layık değilim ben ona layığım.Geceleri etrafta birsürü hayaller geziyo.İnsanların birsürü hayali var.Benimde sensin işte.Hayal kurmayı sevmem bilirsin ama konu sen olunca herşeyi seviyo insan.Sen sadece bi sevgili değildin bi arkadaştın,en yakın arkadaştın.Kötü zamanlarımda mesajlar atıp yüzümü güldüren tek insandın.Sen gidince sadece seni kaybetmedim,en yakın arkadaşımıda kaybettim.Artık özlemek istemiyorum.Yeni arkadaşlar giremiyo hayatıma,yeni kişiler yok artık.Sen kendinle birlikte senden sonrakileride aldın ve gittin.Kötü hissettiğimde alıyorum elime kağıt kalem ve yazıyorum.Herşeyi heryere yazıyorumda bi sana yazamıyorum.Seninle konuşunca mutlu oluyodum artık olamıyorum.Ne mesaj atıyosun ne arıyosun.Başkasını sevme ihtimalini düşündükçe deliriyorum.Gitmiycem diye söz vermiştin.Yalancısın sen gittin işte.Bıraktın ve gittin.Hiç düşünmeden,hiç beklemeden gittin.Arkana baksaydın ben ordaydım ama sen bakmadın.Dur demekten yoruldum.Artık giderken seni durdurucak bi söz bulamıyorum.Gitme desem kalıcak mıydın? Kalsan bidaha gitmeye kalkıcak mıydın? Umarım bensiz mutsuzsundur.Evet ben bencil bi insanım.Hem kim isterki sevdiği kişinin başkasıyla mutlu olmasını.Olucaksan benimle mutlu ol.