~Prima parte..........~

28 0 0
                                    

    

            Buna , sunt Renessma! Am să vă povestesc o întîmplare care mi s-a întîmplat cînd eram mai mică și continuă să mi se întîmple și pînă acum.
          
     Despre mine: am 14 ani, părul castaniu deschis, ochii căprui, am un 1.56  cam atît....

             Sincer să vă zic nu aveam nimic împotriva cu sentimentul asta de dragoste, pînă la 13 ani.

          Bine să începem :
2-3 ani în urma, l-am întîlnit pe el. Cela care ma făcut să nu mai cred în dragoste. Atunci nu simtiam nimic pentru el, doar mergeam într-o companie cu încă 3 baiati și o prietenă de a mea Elina. Doar acum, undeva prin luna august , poate mai înainte dar mai precis am inteles atunci (în august) ca simt ceva pentru el. Dar nu pot săi zic despre asta, e ceva banal. Nu am să ma duc la el și am săi zic "gata mie imi place de tine și hai să ne întâlnim ,, sau ceva gen....

Mai întâi am inceput cu fantezia mea, imi închipui am fel de feluri de imagini.....

          Dar știți , eu am tras atenția, de exemplu mie imi place ceva și ma bazez pe el, peste un timp tot se strică.
Dar știți ce e mai interesant ca tot eu sunt acea care strică tot.....
Amuzant da .................

Știu e scurt dar am mai scriu mai tîrziu......
Cred placa.....
E prima mea poveste.....
Va rog scrieți părerea voastra în comentarii.....
Și dacă nu va place nu cititi...
☺☺☺☺☺☺
            

Nimic nu vesnic 💔💔💔Место, где живут истории. Откройте их для себя