~A doua parte.........~

20 0 0
                                    

        De fiecare dată cînd îl vedeam sau mai ales cînd treceam pe lîngă el, aveam așa o senzație ca trec furnici prin mine.

         Dar înțelegeți nu întodeauna e reciproca dragoste asta. De fiecare dată cînd mă gindesc la asta parca se stringe  ceva în mine . Imi vine sa pling dar nu pot să mă las, deoarece toți o să înceapă să mă întrebe de ce? Ce s-a întîmplat? Etc. Da eu nu am să zic ca din cauza la un debil care mam îndrăgostit tare, da el nici nu se uita la mine..........

     Stiti cît de tare mă doare cînd în fiecare zi la școală îl văd cum vorbește cu alta, uneori se îmbrățișează cu alta. Dar cu mine nici nu vorbește. Pe mine asta mă omoară. Cînd el doar trece pe lîngă mine. Eu am încercat să-i scriu dar cum vam zis ce i-a ce-mi place totul stric eu singura, și ne-am certat. El mi-a dat bloc🥺🥺🥺. Da mă inervasem din cauza la un story ca la pus (era ceva scris ceva despre mine ) și apoi la șters și a zis ca nu mă cunoaște bine 🤦‍♀, dar pe urma imi simti am vina. Sunt așa de proastă....

        Apoi mia venit ideea să-i scrie de pe alt cont, nu vroiam să-i  cine sunt, și a început să mă șantajeze ca daca nu-i zic,  el numi imi mai scrie.Eu i-am scris că dacă îi spun apu imi scrie mai departe așa că să nu încerce să-mi dea bloc. El o zis " Bine ".Dar spurcaciunea tot mi-a dat bloc.

      O să muriți de rîs, ca asta nu e tot . Am mai făcut un cont și iar i-am scris. Dar el și-a dat seama și mi-a dat bloc.
Mam liniștit pe un timp......

Pe azi cam atît.......
☺☺☺

Nimic nu vesnic 💔💔💔Место, где живут истории. Откройте их для себя