Unuttuğun Yerde

46 3 0
                                    

Her insan coğu kisiyle birlikte olur kimi zaman sever kimi zaman öylesine bi heves der. İste bende sevmistim zamanında..

Yaşadığım yeri bana sevdiren aşık ettiren bi kadın. Okulun ilk gunuydu yeni okulumu tanıycaktım tabii ki heyecan vardı. Hazırlandım okula doğru yurudum okula geldiğimde sınıflarımız belirleniyordu mudur konusma yapıyordu ismim okunmus hangi sınıfta oldugumu duymamıstım cunku aklım gozum butun fonksiyonlarım hayatımda gormedigim bi kadının icine cekiliyordu ama benim haberim yoktu bu sonun bir başlangıcıymıs...

Sansa bak ki aynı sınıftaymısız aklımdan dedim ki iste tayfun bu lise cok heyecanlı olucak biz tanısmaya basladık hafif esprili olduğum icin ne dersem gulerdi bende o gulunce gulerdim mutlu olurdum. Sonra iyice samimi olduk beraber ders calısırdık. Okul bitti yaz tatiline girdik 10 sınıfın yaziydi cok samimi olmustuk et tırnak hesabı bigun tum cesaretimi toplayıp sordum Esra benimle cıkarmısın dedim ilk sasırdı yuzunden buruk bi ifade belirdi benim yuzum asılmıstı ardından mutlu bi tebessum belirdi yuzunde EVET dedigi hala kulaklarımda tum dunya bizi izliyor gibi kıskanıyor gibi geliyordu bana zaman boyle gecti cok mutluyduk. Bi gun okulda sınıftayız babası arıyormus actı deden vefaat etti dedi yıkıldı sevdigim ağladı sarıldı bana gidiyoruz dedim yaninda yakın arkadasi ve ben atladik otobuse yalniz birakmadim dedesinin evine gittik annesi geldi tabi sevgili oldugumuzdan haberi yok :) bana sen niye zahmet ettin buraya kadar tesekkur ederim dedi ben ne diycemi bilemedim uydurdum biseyler hoca bayılır falan diye benimde gelmemi istedi dedim sevgilim mutlu oldu o gun ilk kez tebessum ettigini gordum sonra aksam oldu oyle gecti vakit beni eve ugurladılar aklım ordaydı gozleri kipkirmizi olmus telefonda sesi cok uzucu geliyordu ogunler gecti sonra duzeldi mutlu etmeyi basardim dogum gunu geliyordu yakın zamanda cepte para yoktu zaten kucuk bi hediye alinmaz sabah cafede is buldum ogleye kadar aksamda kahvehanede buldum aksam 10a kadar calıstım. kazandigim paranin kurusuna dokunmadim dogum gunu geldi catti.

Kendi boyumun buyuklugunde kocaman ayi aldim bunu okula sokmak marifetti kizin birini cevirdim ona verdim hoca geldi iceri sokmak yasak diye sagolsun hemen bi yalan uydurdu hocam internetten almistim koyucak yerim yok bugun mazur gorun diye :) girdik iceri aldim sirtima ayiyi sinifa girdim pastayi kesiyordu beni bekliyormus girdigim an oyle bi sasirdi ki sordugu soru " o benim mi ? " dedi.

Bende " hangisi ben mi ? O mu " dedim " ikinizde " dedi. Optu sarildi bana tum mutlulugum hayatimdi benim. Ama hersey gorundugu gibi olmuyor malesef bigun bi bakmissiniz  tanidiginiz yuz sahte cikiyor nasil mi anlatiyim.

11.siniftayiz okul sonlari isler okadar ters ki benden sogudu bahaneler uydurdu hep uzaklasmak icin en yakin arkadasina sordum neyi var diye bana herkes bi fikrimiz yok dedi bilmiyoruz dedi gecistirdiler. Bigun sinifa konusmak icin cagirdi beni. "Ben ayrilmak istiyorum". Dedi inanamadim yasadiklarimiz hayallerimiz umutlarimiz vardi onlar gozumun onunde belirdi tuttum duvara yumruk attim okadar hirsliydim ki serce parmagim kirilmisti gozlerim doldu hic bisey eskisi gibi gitmedi. Neden ayrilabilirdiki benden bu sorunun cevabini gec olmadan ogrendim. Okulun 200 metre ilerisinde bi parki vardi ogun gitmemistim okula aldim arkadasimi parka gidelim dedim iyiki demisim sevdigim inandigim asik oldugum kiz baska biriyle sarmas dolasti.. İnanin gozum kararmisti bana hediye ettigi saatle cocugu dovdum suratinda parcaladim gelip tokat atti bana. İste ozaman sevmedigini anladim daha dun ayrilan kiz bugun sevgili bulmus bunun aciklamasi bu. Lisede kavgalar cok olur cocukta kizmis nekadar arkadasi varsa getirmis parka iki araba geldiler tek kisiyim ne yapabilirdim ki kizda yakin arkadasiyla karsi bankta bana bakti goz goze bile gelmedik. Benimde yanimda cok yakin dostum enes vardi. Geldiler konustular dikkatimi ceken bisey vardi beni arayan sevdigim kizin sevgilisi yoktu. Arkadaslari gelmis dovmeye geldiler yumruklar kafalar tekmeler yerde surundum ustum basim kan olmustu bacagim tutmuyordu enes kaldirdi beni bi taşa oturttu ardindan esra geldi merak etmis biseyin varmi dedi iste burda bitti benim icin seviyordum aklimdan silmistim ama kalbimden silemedim. Acima bana dedim acincak biyerim mi var benim bak eger  doverlerken gelseydin ayirmaya calissan ayiramasan bile deneseydin ozaman 2 senemizin emegini hic dusunmeden verdigini ispatlardin ama sen meger sadece insanmissin sadece insan. Simdi defol git dedim. Simdi ise ayrilmis pismanmis parkta el ele gordum onlari yuzum gozum dagilmis vaziyette iyi gunler gencler deyip gectim. Sunu unutmayin benden tavsiye seviyorsan benim gibi yap gercekten pisman olmuyorsun diyorsun ki eyvallah bana askı Ogretti aci tarafida tatli tarafinida. Simdi ne mi yapiyorum inanmiycaksiniz demiycem yeni bi sevgili bulmus okula 3 gun ya geliyor ya gelmiyor bense iste sinifta bazen oturup ona baktigimda okulun ilk gunu gordugum kizla simdi ki gordugum kiz arasinda ne kadar fark oldugunu goruyorum  cunku ben onu hala seviyorum. Farkinda olsada olmasada...

Unuttuğun YerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin