01

79 6 0
                                    

Winwin astui pullan tuoksuisen leipomon ovista sisään ja tarkkaili maito hyllykköä. "Hei mitä saisi olla" kimeä nais ääni herätti tuon horroksesta.

"Onko teillä kevyt-maitoa" tuo kysyi ja kääntyi naisen puoleen. "Joo tietysti" nainen otti lasi altaasta purkin ja ojensi sen nuorelle miehelle. Mitään muuta puhumatta winwin maksoi maitonsa ja lähti suorinta tietä oville.

Ikkunassa oli ilmoitus osa aika työstä, tarjous kuulosti pojan korvaan houkuttavalta ja kipeästi poika rahaa tarvitsikin. Hän kääntyi ja suuntasi oville uudestaan. "Haetaanko täällä osa aikaista työntekijää" Winwin kysyi ja nainen kohotti kulmaansa "haluaisitko aloittaa työt täällä entä koulu? "En käy sitä enää" winwin sanoi ja piirteli jalallaan ympyröitä maahan. "Tule ihmeessä!" poika takahuoneesta huudahti ja juoksi luomi väri paletti kädessä asiakas tilaan.

Winwin silmät olivat sulaa tuon edessä. "Ah anteeksi olen töykeä nimeni on Chittaphon Leechaiyapornkul mutta ethän käytä sitä kutsu minua vaikka teniksi" tuo sanoi ja kumarsi miehen edessä. "Äh nimeni on Dong Si Cheng mutta kutsu minua winwiniksi" winwin naurahti "oletko kiinalainen" Ten kysyi ja hymyili "joo muutin lapsena Koreaan eli osaan paremmin koreaa ja sinä thaimaalainen" tuo kysyi ja Ten hymähti "arvasit"
.........

 "Äh nimeni on Dong Si Cheng mutta kutsu minua winwiniksi" winwin naurahti "oletko kiinalainen" Ten kysyi ja hymyili "joo muutin lapsena Koreaan eli osaan paremmin koreaa ja sinä thaimaalainen" tuo kysyi ja Ten hymähti "arvasit"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
°Hello welcome home°✓Where stories live. Discover now