-2-

709 96 16
                                    

გაქცევითი შეხვედრების შემდგომი ლტოვა იმდენად ჭამს ჯიმინს, რომ იგი მეორე დღეს მიდის ჯონგუკის სახლთან, რომ დაინახოს მის ფანჯარაში შუქი და ბედნიერების სილუეტი, მაგრამ მოსალოდნელი შუქის ნაცვლად, იგი იდუმალ ახალგაზრდას ხვდება თამამი ღიმილით, რომელიც კაწრავს ჯონის მოტოციკლს. როგორც ჩანს, საჭიროა იჩქაროს გაგება და მოითხოვოს ახსნა-განმარტებები, მაგრამ პაკi კერპს ჰგავს, უყურებს უცნობის ბოროტებას. როგორც ჩანს, ის უკიდურესად გაბრაზებულია და შეწუხებულია, ჯიმინი ხვდება რა შეიძლება იყოს მიზეზი. შემდეგ ბიჭი საბოლოოდ ამჩნევს დაუპატიჟებელ სტუმარს და ჩერდება. ოფლის მძივები გამოჩნდა მის სახეზე, მაგრამ არ გააფუჭა მისი სრულყოფილი სახის სილამაზე, ბიჭი ძალიან მიმზიდველია.

- ჯონგუკის მეგობარი ხარ? ფრთხილად ეკითხება უცხო ადამიანი.

- დაახლოებით.

- მე კი მისი ყოფილი ბიჭი! კიმ თეჰიონი!

"მეც", ფიქრობს ჯიმინი თავისთვის, მაგრამ ხმას არ იღებს.

- ამ ნაბიჭვარმა ერთ კვირაში მიმატოვა, ამიტომ შურისძიებისთვის მოვედი. ხვდები? მე მას ვენდობოდი ... მაგრამ მან მიმატოვა! რა ნაძირალაა.


პაკმა ნაწილობრივ გაიზიარა კიმის აღშფოთება. ის ალბათ ცოტა უფრო იმპულსური და ახალგაზრდა იქნებოდა, ვიდრე ჯიმინი. ის ასევე ჩქარობდა ჯონგუკის ქონების გაფუჭებას და ხმამაღლა ყვიროდა, მაგრამ ეს ყველაფერი ჯიმინისთვის არ არის განკუთვნილი, ის ძალიან ფრთხი არის მსგავსი მოქმედებების დროს. დაე, თეჰიონი გაბრაზდეს ჯონგუკზე, ეს მასზე უკეთესად გამოსდის.

მოულოდნელად გამოდის რომ კიმი მას უმეგობრდება. ის ჯიმინს კაფეში იწვევს, ყავას სთავაზობს და უსასრულოდ ლაპარაკობს იმაზე, თუ როგორი არასწორი ნაბიჭვარია ჯონგუკი, რამელმაც გაანადგურა მისი ცხოვრება. როგორ დაარტყა მას მგრძნობიარე ადგილზე! თეჰიონს აშკარად სურს ლაპარაკი, ამ დრამის გაზიარება. ჯიმინი უსმენს და საერთოდაც ის არც ისე ცუდათ ატარებს საღამოს. კიმი არ ითხოვს ჯიმინისგან გაჩუმდეს იმაზე, რაც მოხდა და საკმაოდ მზადაა მოტოციკლეტის გამო პასუხისმგებლობა დაეკისროს მას. ამაზე ლაპარაკი ჯონგუკთან კარგი მიზეზია სასაუბროთ, მაგრამ პაკი ყოყმანობს. ტელეფონი ჰიპნოზირებულია დიდი ხნის განმავლობაში, მაგრამ საბოლოოდ ის დუმს. ჯონგუკი როგორღაც დალაგდება და თეჰიონი ტოვებს თავის ტელეფონის ნომერს და სთავაზობს როგორმე კიდევ შეხვდნენ.

დასასრული?  ( თარგმანი )Where stories live. Discover now