Może zacznijmy od tego że jako dziecko byłam grzeczna za błędy rodzice karzą mnie pasem. mam dwie starsze siostry. jedna jest starsza o 2 lata, a druga o 14 lat wiem to dużo ale no cóż. jak każde rodzeństwo kłócę się z nimi ale to jest chyba normalne. często mam myśli żeby uciec z tego domu, a najbardziej wtedy kiedy kobieta która zwie się moją matką mnie bije. pewnie zastanawiacie się dlaczego nigdzie tego nie zgłoszę, a otóż to ona to znaczy ta kobieta dała mi życie i mam rodzinę której nie chce stracić, nie chce żebyście mi współczuli czy coś pisze to tylko po to by się wygadać. mam dwie przyjaciółki które kocham znamy się prawie 9 lat ale to nie to samo żeby wygadać się im bo one czasem tego nie rozumieją co ja czuję. czasami poprostu chce mi się płakać jak o tym wszystkim myślę. większość z was pewnie zna Chade [*] lubię wtedy słuchać jego piosenki bo są w 100% o jego życiu tak jak ta książka będzie o moim. staram się myśleć pozytywnie, mało osób zna mnie od strony smutnej i zniszczonej nastolatki bardziej znają mnie jako wesołą osobę. niewiele osób wie że tak naprawdę to wszystko to maska, a tak naprawdę wie tylko o tym jedna osoba, moja przyjaciółka która rozumie jak to jest mieć problemy w rodzinie nie mówię że ma tak samo bo nie ma, nasze historie w ogóle różnią się od siebie w 98%, a gdzie te 2%? nasze historie łączy nasza przyjaźń i to że mamy dwóch ojców którzy są daleko od nas, ale niestety jej już ze mną nie ma musiała się wyprowadzić daleko ode mnie dlatego to pisze tak to bym jej się wygadała. w szkole jestem raczej nie lubiana a w klasie się ze mnie śmieją ale ja mam to gdzieś jest jeden chłopak który mi się podoba ale on też się ze mnie naśmiewa gdy wracam ze szkoły pierwsze co to słyszę krzyki skierowane w moją stronę że zostawiłam to i tamto o Jezu jakby nie mogli sami to zrobić ja robię wszystko sprzątam wychodzę z psem zmywam po wszystkich ale to im i tak mało nie wierzę w boga nie wierzę w kościół moja rodzina to pieprzoni katolicy i musze chodzić na religię z tą idiotką zwaną moją nauczycielką która jest tak tępa że to jest szok.....