"boku yedik" Rahmet'e hak verircesine başımı salladım.
"Ee n'apcaz şimdi?"
"valla ben işi Semih'e bırakırım" diyip Semih'e baktım. O ara telefonda biriyle mesajlaşıyordu, adını duyunca kafasını kaldırdı.
"Okey. Ben hallettim, Çalhanlar Koleji, nasıl?"
Diyip telefonun tuş kilidini kapatıp kot ceketinin iç cebine koydu. Hepimiz ona hayretle bakarken yüzünü buruşturdu."ya bakmayın öyle sizin için biyolojik babamdan rica ettim, köpeğin olurum" dedi.
"sen-biyolojik-babandan-rica-ettin! biri beni cimcirsin"
Gülümseyip Rahmet'in kolunu cimcikledim."Ağh bok beyinli ne diye cimcikliyon kolum yağğ"
Omzumu silktim"sen istedin. "
"lan bırakın tepinmeyi de semih anlatsın işin aslını"
Tolga elini semihin omzuna koyup hafifçe sıktı
"anlatıcak pekte birşey yok aslında sadece memo'ya gidip bana bi okul ayarlamasını söyledim. Hepsi bu!""Ne yani özel lisede mi okuyacağız" diyip Semih'e baktım.
"hı hı""E o zaman istediğimiz zaman istediğimiz kişinin götüne çentik atabiliriz"
Rahmete gözlerimi devirmekle yetindim."saçmalama Rahmet. O zaman verdiğimiz paraya yazık olur oğlum. Götümüze koyarlar tekmeyi put gibi kalırsın ortada sonra"
"Semih haklı çocuklar mümkünse bu okulda götünüz bi yer tutsun. Zaten bu son sene sonra ne bok yerseniz yiyin"
Hepimiz Tolga ya homurdanırken gözüm Nur'a takıldı sabahtan beri tek kelime etmemişti. Yavaşça ona sokulup kolunu dürtükledim. Yerinden sıçrayıp bana anlamzca baktı.
"ne oldu ya?""Anan hipopotana kaçtı"
"ne?" gözlerimi devirip yanına sırnaştım.
"kızım anlat işte ne diye böyle duruldun normalde kulaklarımızı s*kmen gerekiyordu."
Omzunu silkip dudaklarını büzdü " annem..." derin bir nefes alıp ekledi. "Eğer bu gittiğin okuldanda en ufak bir şikayet alırsam seni amcanın yanına Almanya'ya gönderirim dedi."
"Nasıl yani Almanya'ya mı gideceksin."
Yanımıza gelen Tolga ve Semihe bakıp usulca kafamı salladım.
"Hayır ya sadece kavga edersek göndericek" dedi Nur."yani gidiceksin" Tolga Rahmet'in kafasına şaplağı indirip korumacı tavırlarını gösterdi
"Eveet tekrar uyarıyorum hem Semih'i küçük düşürmemek için hem de Nur'un Almanya ya gitmemesi için bu okulda kavga etmek yok anlaşıldı mı?""anlaşıldı" hepimiz bir ağızdan bağırmıştık. Gülüşüp yaslandığımız duvardan ayrıldık.
"TO" hepimiz tolgaya anlamazca bakarken "hadi len ne duruyonuz" diyip tekrarladı.
"TO"
"LE" diye bağırıp elimi tolganın elinin üzerine koydum
"RA" rahmet' te aynısını yaparak elini elimin üzerine koydu
"N-S" Semih ve Nur aynı anda bağırıp birbirlerine bakıp güldüler ve ellerinide bizimkilerin üzerine koydular. Hepimiz aynı anda ellerimizi açarak "TO-LE-RANS" diye bağırdık. Hep bir ağızdan kahkaha atarak yürümeye başladık. Ağzım kulaklarımda yürürken arkadan semihn sesini duydum"Kaptan yakalaaaa"
"ney- Aaa" el ele tutuşarak beni omuzlarının üzerine oturtmuşlardı bununla yetinmeyip koşmaya başladılar
"Ooooooooooooooo ve gümm" diyip beni omuzlarından attılar. Dizüstü durup kollarımı iki yana açtım ve "vuhhu" diye bağırdım ama önümden geçen amca bana 'bu kız delirmiş' dercesine bakınca utanıp ayağı kalktım, arkamı dönünce küçük çaplı bir şok yaşadım çünkü hepsi kaçıp gitmişti. Küçük çaplı şok'um sinir krizine dönerken belki duyarlar diye bir umut boşluğa bağırdım
"Siz görürsünüz benim adımda Lena ise ben bunun bedelini size ödetirim laaaaan!"___________
Selamunaleykum❤️
Umarım beğenmişsinizdir🙂😄
vote ve yorumlarınızı bekliyorummm❤️UNUTMAYIN!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRUP TOLERANS
Teen FictionTolga, Lena, Rahmet, Nur ve semih Psikopat bir grup yaşadıkları onca serüvenden sonra daha önce hiç görmedikleri bir okula gelirlerse ne olur? Kavga mı çıkar ya da aşık mı olurlar? Hayır! Bu kitap okuduklarınızın dışında! Bol bol ve boll kahkahaya h...