Prológus-Emlékek, hova tűntetek?

339 25 0
                                    

*Rachel szemszöge*

A fejembe hirtelen borzalmas fájdalom hasít, mikor hirtelen ébredek fel. Semmire sem emlékszem, ami az után történt, hogy eljött értem Zack a Child & Adolescent Mental Health Service-be*. Még arra is emlékszem, hogy sírtam, amiért nem felejtette el az egyezségünket. A tudatom azt hajtogatja, hogy biztos meghaltam. Csak azt nem teljesen értem, hogy ha halott vagyok, akkor mi a jó istenért szakad ketté a fejem. "Szóval, drága Tudatom, magyarázd el légyszíves. " Erre a kérésemre nem érkezik válasz, amit csak egy vállvonással díjazok. Ekkor veszem észre, hogy még mindig fekszem a kicsit kényelmetlen és kemény ágyon, ami miatt a hátam sem érzi teljesen jól magát. Felemelem a fejem, majd szépen lassan felülök az egyszemélyes, mégis nagyobb terjedelmű ágyban. Magamon végignézve látom, hogy mostmár nem a "kórházi" fehér hálóingemben vagyok(amiben mellékesen mindig voltam), hanem abban a ruhában, amiben voltam akkor, mikor Zack-et ismertem meg. Furcsállottam, mert ha még el is kaptak a biztonságiak és a rendőrök minket(Zack-et és engem), mikor megpróbált megölni, akkor sem öltöztettek volna vissza ebbe a ruhámba. Na, mostmár végérvényesen is kijelenthetem, tényleg nem értek semmit.

Koromsötét van. Nem is értem hogyan tudtam észrevenni, hogy másik ruha van rajtam, mint idáig. De várjunk csak! Ha már nem ugyan abban az öltözetben vagyok, akkor..... Uramisten! Mivel nagy valószínűséggel már nem az elmegyógyintézetben vagyok, akkor olyasvalaki  öltöztetett át akinek nem kellett volna engem ruha nélkül látnia!

Jó, Rachel, most nem ezzel kéne foglalkoznod! Hol is tartottunk? Ja, igen, Sötétség.

Lassan az ágy szélére csusszanok, lehámozom magamról a biztonságot nyújtó takarót, majd a talajhoz érintem jobb lábam. Az amint érintkezik a hideg, parkettának tűnő anyaggal, hirtelen a hátamon libabőr érzése fut végig, egészen a tarkómig. Nem törődve ezzel a kicsit kellemetlen érzéssel, a bal lábamat a jobb mellé eresztve már mindkettő súrolja a padlót. Felnézek a velem szemben levő falra, és észreveszem, hogy azon az oldalon van maga az ablak is, ahol a függönyön kicsit átvilágít a hold fénye. Oda szeretnék sétálni! Ezt eldöntve, eltökélem magamat, és ránehezedek a hátsó végtagjaimra, mire egy erős szúrást érzek a bal lábamban, de tovább haladok. Néhány lépés megtétele után már majdnem ott vagyok az ablaknál, de minden hiába, lábaim megadják magukat, és óriási koppanással zuhanok a földre. Szerencsére közvetlenül a függöny alá esem, így el tudom húzni, hogy az ablakon át bejöhessen a hold fénye a szobába. Aztán meglátom. Egyből a bal lábamra szögezem tekintetemet. A lábszáram közepén körülbelül 1 kis arasznyi területen volt körbetekerve az említett testrészem, ami egy kicsit át volt vérezve egyujjnyi ponton. Nem sokat törődök vele, mert lépéseket hallok a hátam mögül. Hátranézek, oda ahonnan a trappolásokat hallom. Megpróbálok visszacsúszni az ágyhoz, és felkapaszkodni rá, annak reményében, hogyha alvást tettetek, talán békén hagy az a valaki, akinél vagyok. Hirtelen abbamarad a lépések zaja, gondolom a szoba elé ért. És igen, majd lassan nyílik az ajtó, és aki a szoba küszöbén lép át, egy sötét árny, akit nem látok tisztán. Beljebb lép, láthatóvá válik az arca. Nem hiszek a szememnek, mikor megpillantom gyilkosomat.

*

*Child & Adolescent Mental Health Service:
Magyar fordítása:Gyermek- és Serdülőkori Mentálhigiénés Szolgáltatás

Ez az elmegyógyintézet szebbik elnevezése, Angliában. Az Egyesült Királyságon belül több helyen is előfordul ugyanazon a néven, viszont Rachel(itt: a könyvemben) a Bury Saint Edmunds-i lakója volt.
[Megeshet, hogy az animében/mangában más elmegyógyintézet nyújtott (tudomásom szerint megtörtént)haláláig otthont Ray számára]

Mentálhigénié jelentése:
minden olyan tevékenység, melynek célja az egészséges lelki élet kialakítása és megtartása, továbbá olyan multidiszciplináris, holisztikus szemléletű tudomány, amely támogatja és elősegíti a mentális egészséget és a mentális betegségek megelőzését a pszichiátria és a pszichológia segítségével, különböző tudományterületek (szociológia, pedagógia, orvostudomány, teológia, pszichológia stb.) ismereteinek integrálásával.

Ha van más valami ami nem érthető nyugodtan commenteljetek és voteoljatok🥰😘 Esetleges hibákért elnézéseteket kérem.

A sötétség fénye (SNT ff.)Where stories live. Discover now