#1 Opis postaci

13 2 0
                                    

Wiktoria:
Brunetka z mocno brązowymi oczami. Ma 16lat. Nie ma chłopaka. Kocha chodzić do McDonalda. Lubi imprezy. Jest średniego wzrostu. Mieszka w NY. Ma najlepszą przyjaciółkę (Zuzia). Jest pomocna lubi rysować i ma do tego talent. Lubi małe dzieci ale gdy ma się nimi opiekować to nie jest szczęśliwa.

Kacper (kuzyn Wiktorii):
Przystojny brunet z niebieskimi oczami. Ma 23lata. Ma młodszego brata i siostrę. Rodzice są po rozwodzie. Nie ma on łatwego życia. Ma dziewczynę z którą chodzi już 4lata. Mieszka w NY. Ma pracę dorywczą.

Zuzia (najlepsza przyjaciółka Wiktorii):
Śliczna brunetką z niebieskimi oczkami. Jest dość wysoka ma 175cn wzrostu. Ma 17lat. Mieszka w NY. Bardzo dobrze się uczy.  Jest mega fanką 1D. Marzy żeby spotkać jednego z nich. Ma braciszka i siostrę. Jej babcia nie za bardzo lubi jej przyjaciółkę. Mieszka z babcią. Kocha tak samo maka jak jej przyjaciółka.

Harry:
Brunet który ma małe loczki i zielone oczy które czarują kobietę na każdym kroku. Kocha imprezy. Ma 19lat. Jeden z członków 1D. Jego najlepszy przyjaciel to Niall. Jest mega przystojny. Ma piękny usmiech i słodkie dołeczki.

Niall:
Niski blondyn z niebieskimi oczami. Ma młodsza siostrę. Drugi z członków 1D. Ma 19lat. Ma śliczny uśmiech. Nie ma dziewczyny,  i nigdy nie miał. Nie przepada chodzić na imprezy. Jego życie motto to "dążyć do celu". Kocha śpiewać.




******************************************************************
zuzannaxchmielewska

She's mine |•| Harry StylesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz