25

119 18 0
                                    

SEKYUNG'S

aku berlari sejauh yang mungkin.. sungguh ku merasa resah untuk menilai sesuatu yang indah.. ish ngarut la

sungguh aku tak percaya eomma sanggup nak jual aku dekat club semata-mata nak dapat duit je. tak cukup lagi ke dah hidup senang melimpah-ruah urghh

aku tak larat. aku... gagal sekali lagi

aku cuma nak dapat kebahagiaan..

Sungai Han

malam yang indah ditemani bintang-bintang

tapi hati aku terasa kosong...

aku terasa diri ini seperti dibuang seperti sampah.

aku duduk di atas jambatan memandang ke arah bintang..

‘ unnie.. kalau betul ni semua salah sekyung bunuh la yung sekarang.. yung dah penat.. semua orang benci sekyung'

sekyung mencampakkan dirinya ke dalam sungai han... nafasnya mula tersekat-sekat... dia tersenyum sendirian. dia pasti tiada siapa yang akan selamatkan dirinya... dia dah tak nak mengharapkan apa-apa..

matanya mula kabur.. sekyung tidak sedarkan diri selepas ternampak susuk tubuh seseorang di hadapannya.

╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮
╰╮

JUNGKOOK'S

aku mengambil angin di sekitar sungai han..  gugusan bintang-bintang membuatkan aku terpesona.. dan aku teringatkan seseorang yang aku sayang dan rindu

‘ eomma.. eomma tengah buat apa? kook rindu sangat dengan eomma.. kenapa eomma tak bawak kook dulu. kenapa eomma selamatkan kook. haih.. tapi terima kasih.. mesti eomma yang bawak sekyung kan.. '

langkah aku mula terhenti apabila aku ternampak seorang perempuan terjun ke dalam sungai han... aku kesian tengok dia jadi aku bercadang untuk selamatkan perempuan itu...

perempuan itu ...



SEKYUNG!!

aku cepat-cepat menarik dia membawa ke darat...

‘ sekyung kenapa buat macam ni.. ' getus hati aku..

aku menggunakan pelbagai cara untuk memastikan dia bernafas..

tapi masih tiada reaksi. aku takut.. cukup la eomma tinggalkan aku...

aku dengan gelabah terus menelefon ambulans..

dalam 10 minit kemudia ambulans sampai... akh memberitahu bahawa sekyung masih belum bernafas..

mereka cuba sedaya upaya untuk memastikan sekyung selamat.. badan aku bergetar hebat.. ketakutan mula menguasai diri aku..

akhirnya sekyung dapat bernafas dan mereka mengangkatnya ke dalam ambulans..

💫💫💫

vote. comment.

(C) days with you - JJKWhere stories live. Discover now