10

204 25 1
                                    


SEKYUNG'S

drrt..drrt..drrt..

tit

‘ yoe gapo dio '

eh mu ni..cheq nak habaq sat- '

eh kau ni nak berloghat sangat. akue tapaham aaa '

ehek. ni since dekat berpuluh tahun kita tak jumpa ni ha aku nak ajak kau lepak kat mamak eh cafe aa korea ada ke mamak hahaha '

‘ ouhh.. hehe ingat dah lupa aku ni. yela sejak kawan aku ni dah bahagia en mana nak ingat dah kawan '

eh kau.. ni aku ingat aa ni. on tak on . kalau tak takpe aku gi bunoh diri '

‘ kau jangan memacam eh .. perli aku la tu hm ye la kan sape je suka aku ni en- '

ha mula la tu.. ingat even masa highschool dulu kita takdela rapat mana sebab kau dah pindah time tu jangan ingat aku dengan member lain lupakan kau. ish dah la tanak sendu sangat jom aaa happy happy '

‘ ha ok. kau amik aku la '

ok nice. aku amik kau kul 6.00 tepat. lambat tinggal hahaha byee chingu sayang '

ni la satu satunya kawan aku time highschool dulu.. even kenal tak sampai setahun dia still care pasal aku :)

btw aku kenal dengan dia time sem1 ha lepastu aku kena pindah canada sebab appa kerja sana.

tapi tekanan aku teruk kat sana. selalu kena buli, kena cemuh, kena palau, kena banyak lagi la

lepastu pindah korea balik. aku amik bidang tarian. tapi tak sangka lebih teruk aku kena sampai aku tekad nak bunuh diri.

eh dah la aku tak nak ingat lagi. sekarang aku nak happy je tak nak sedih lagi nanti 'dia' serang lagi


......................

kbye cite aku ni makin membosankan uhuks. ada yang masih setia kah

vote.comment

(C) days with you - JJKWhere stories live. Discover now