Music Of The Sun

205 5 0
                                    

Rihanna, Def Jam ile anlaşma imzaladıktan sonra 3 ay boyunca kayıt yaptı. Albümde Evan Rogers, Carl Sturken, Stargate ve Poke & Tone ile çalıştı. Albümün ilk çıkış parçası "Pon De Replay" 24 Mayıs 2005'te yayınlandı ve Billboard Hot 100 ile İngiltere Single listelerinde 2 numaraya kadar yükseldi ve on beş ülkede dünyaca bir hit oldu. Pon de Replay'ın yayınlanışının üstünden 3 ay geçtikten sonra Rihanna, ilk stüdyo albümü Music of the Sun'ı, 12 Ağustos 2005'de Amerika Birleşik Devletleri'nde piyasaya sürüldü. Albüm ilk haftasında 69.000 kopya sattı. Billboard 200 listesinde 10 numaraya kadar yükseldi ve Dünya çapında 2 milyon sattı. Albüm Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği tarafından Altın sertifika aldı. Albüm eleştirmenler tarafından karışık eleştiriler aldı. Rolling Stone albüme 5 yıldız üzerinden 2.5 verdi. Albümde yaratıcılık ve ritim tek eksik olarak değerlendirildi. Entertainment Weekly'de bir eleştirmen, "Music of The Sun, dancehall/R&B için adi üretim ve düzenlemelerle doludur" diye yazdı. "If It's Lovin' that You Want" ise Birleşik Krallık, İngiltere, ABD listelerinde 36. numaraya kadar yükseldi. Avustralya, Irlanda ve Yeni Zelanda gibi ülkelerde ilk 10'a ulaştı.

                 ŞARKI LİSTESİ :  
1. Pon The Replay
2. Here I Go Again
3. If It's Loving That You Want
4. You Don't Love Me
5. That La, La, La
6. The Last Time
7. Willing to Wait
8. Music Of The Sun
9. Let Me
10. Rush
11. There's a Thug in My Life
12. Now I Know

Rihanna HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin