Hayatım sevgilim canım onun için yaşıyorum. Gece oldu dünya uyudu, ben niye uyuyamıyorum?(Kamli)
♡
Deliyim deli deliyim deli sevgilim senin için(Kamli)
♡
Gözlerinin mahallesinde her gece seni ararım. Gece oldu dünya uyuda ben niye uyuyamıyorum.(Kamli)
♡
Ben serin sabahın şebnemiyim(çiğ tanesi) bahçenin kokusunu çalarım. Yolumu değiştirirsem sele dönüşebilirim.(Kamli)
♡
Ben yıldızlardan bir buket sen de ay gibisin. Gece oldu dünya uyudu ben niye uyuyamıyorum.(Kamli)
♡
Aşk dudaklarda aşk dualarda bedenimde ruhumda aşk herşeydir.(Malang)
♡
Tamammen deli deli tamemen deli benim aşkım tamamen deli!(Malang)
♡
Aşk için kendimi feda etmek istiyorum(Malang)
♡
Benim dualarımda benim cennetimde senin sarhoşluğun var.
(Malang)
♡
Deli olmuşum senin için(Malang)
♡
Oraya buraya nereye gidersem derbeder olurum. Seni görmek için sabırsız sabırsız yaşıyorum. Senin yokluğunda benim aşkım deli.(Malang)
♡
Başlangıcım sensin doruk noktam sensin. Senin kanatların altında yaşıyorum.(Malang)
♡
Teselliler işe yaramaz. Hikayeler dikkat dağıtmaz. Seni görünce huzura kavuşurum(Malang)
♡
Sen benim kararımsın sen benim tutkumsun(Tu Hi Junoon)
♡
Sen sabahları yıkan karanlık gecesin.(Tu Hi Junoon)
♡
Kalbim diyor ki: Sana teslimim.( Tu Hi Junoon)
♡
Senin canın için hayatımı kurban ederim.(Tu Hi Junoon)
♡
Kargaşa yarat!(Dhoom Machalle)
♡
Biz O'nun insanlarıyız bize kim karşı çıkabilir. Umudun bin güneşi altında güneşlenerek. Demir gibi güçlü irade ile. Kaderiniz elinizde yazılıdır. Bugün gidiyoruz ;(((
♡
Bu dünya sihirli. Gamı yoktur(Bande He Hum Uske)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aamir Khan ♥♡♥ filmlerinden alınan replikler ve kendi sözleri
RandomAamir Khan Hayatımın dönüm noktalarından biri onun her sözü bir birinden güzel birbirinden anlamlı ve bu sözleri sizinle paylaşmak istiyorum iyi okumalar herkese:))♥♡♥♡♥