In vreuri in care lumea se afla in haos din cauza setei de putere si a sclaviei si a subjugari celor saraci , o era a foametei unde resursele sunt decat la cei care sunt de rang in alt .
La rugile celor saraci ce inca aveau credinta ce tineau inca ritualuri de rugaciune . Zei decid sa le mai dea o sansa pentru a schimba lumea .
La una din aceste ritualuri in fata lor apare de nicaieri o silueta dintr-un nor negru apare o persoana .
-E sunt Anubis , zeu al lumi de dincoli , sunt aici la cererea voatra sa va ajut sa schimbati lumea eu in preuna cu restul zeilor am hotarat sa va dam ascultare rugaciunilor , prin daruirea un fiu lal zeului Ra cel mai puternic zeu Egiptean si unul al zeului Zeus cel mai puternic zeu grec .
Care daca se vor iubi va vor salva si daca nu se vor iubi vor distruge lumea definitiv .
-Va multumim spun toti in cor .
Iar in mainile zeului apar doi copii .
-Acesta este Osiris fiu al zeului Ra in varsta de 2 ani .-Si acesta este fiul lui Zeus , Hades ,in varsta de 2 ani .
-Acesti copii daca ii faceti sa se iubeasca ne veti ajuta si pe noi sa inchem rarzboiul dintre zei greci si cei egipteni , ei sunt inca de la nastere facuti sa fie o pereche ce ne va ajuta pe noi si pe voi o pereche a echilibrului .
Zeul disparand dupa terminarea propozitiei .
Credinciosi hotarara sa ii duca la templul Culmilor de Nori Acoperite acolo vor trai si se vor antrena inpreuna pana la varsta de 18 ani cand acestea se vor casatori si dupa vor infrunta clasa de rang inalt si ii vor judeca , acestea vor creste ca niste copii ai templului si nu vor stii de identiatea lor reala si nimeni nu are voie sa le spuna ,sau sa spuna cineva rangului inalt . Acestea fiind spuse in secret fara ca stapani lor sa stiie dusera copii la templu .Peste 14 ani mai tarziu la templul Culmilor de Nori Acoperite .
Copii au crescut ambii avand varsta de 16 ani din fericire acestia se inteleg foarte bine si sunt cei mai buni preteni dar cu ceilalti copii nu se inteleg char farte bine , ei fiind mai retrai , mai la locul lor , mai puternici si mai ascultatori cat despre puterile lor de zei au fost sigilate asa ca nu leau descoperit inca acestea o sa fie desigilate dupa nunta lor de care ei nu stiiu nimic .
Prespectiva lui Osiris .
-Hades trezestete avem antrenament , daca nu te trezesti o sa intarziem .
-Cinci minute mai dorm .
-Nici un cinci minute o sa te trezesti in momentul asta si o sa te schimbi si o sa mergem , haide .
-Bine .
Duce se imbraca si hades ne ducem in sala de antenament si profesoril ca de obicei ne obliga sa ne luptam , de ce oare nu ne lasa sa iesim din templu vrem si noi sa vedem lumea , raspunsul lor de fiecare data fiind lumea e periculoasa , stiim sa luptam .
CITEȘTI
Salvarea Lumii
Science FictionCand lumea se afla intr-un continu haos Zei decid sa mai dea o sansa lumi prin trimiterea pe pamant a doi copii unici , fi ai celor mai puternici doi zei din lume , ce prin uniunea lor lumea va fi salvata , daca vor reusi sa se iubeasca vor re...