Capitolul 4

112 12 5
                                    

Prespectiva  lui  Hades .
Ma trezesc primul ma ridic fara sal  trezsc pe dragul meu Osiris . Cobor in bucatarie de unde ma apuc sa fac un mic de jun pentru mine si iubitul meu . Dupa douazeci de minute termin si ma duc in camera noastra si il trezesc pe micul meu somnoros  cu grija pentru ca mai avem o ora si trebuie sa ajungem la scoala unde va trebui sa predam . El se trezeste si ii ofer un sarut micut pe buze dupa ii ofer micul de jun facut de mine , dupa cateva minute terminam si mergem sa ne schimbam si ne aranjem , asa aratam destul de bine. (Poza de la media)

Coboram in garaj si ne urcam intr-o masina si pleca spre viitorul nostru loc ce munca .Dupa cateva minute ajungem si mergem in bioul directorului , intram si acesta ne saluta , il salutam si noi .
-Voi trebuie sa fiiti noi profesori de Eduatie Fizica .
-Da , noi suntem aceia , eu sunt Divinotin Hades  si acesta este sotul meu Divinotin Osiris  incantat de cunostinta .
-De asemenea domnilor .
- Acum va trebuii sa participati la activitatea de primire .
Dupa ce ne mai expica ce mai are de explicat ne conduce spre ala de comferinte unde deja elevi sunt aliniati . Face prezentarile si isi incepe discursul si la final anunta  elevi sa se duca in clase .
Prima ora a mea este cu o clasa o avem cu o clasa de a 5 a sunt mititei deci trebuie sa o luam usor cu ei .Ne ducem in sala de sport  .
-Buna ziua elevi .
-Buna zius   .
-Noi suntem noi vostri profesori de sport eu sunt Divinotin Hades si acesta este Divinotin Osiris sotul meu.
Speram sa ne intelegem bine .
Dupa ce terminan cu prezentarile ne incepem ora  .
Dupa csteva ore terminam progra mul si ne intoarcem acasa , a fost o zi obositoare , dar disara va prima fi  misiune .
  Seara se lasa putin cate putin .
Secretara noastra ne  anunta ca prima noastra misiune va fi sa judecam famila Devedvd , pentru ucidere a mai multor sclavi , luare de slavi si necredinta in zei  .
Ne schimnam in hainele noastre de misiune . Si pleca cam pentru ai pedepsi . Ajunsi acolo ne facem nevazuti si intam in vila acestora peste tot numa cadavre ale sclavilor , intram într-un birau acolo era capul familiei ce lovea un copil neajutorat , ii spun lui  Osiris ca am vazut destule dovezi cu privire la  vinovatia acestei famili , vazusem si sotia acestui om si fiul acestuia la lrandul lor cum obigau sclavi sa faca minca  grea  . Asa ca devenim vizibili si ne l-uam formele adevarate .  Cand suntem vazuti femeia incepe sa faca o incantatie dar nu apuca deoarece o omorami inainte sa termine ultimele cuvinte ,sunte  atacati si de cate fiul acestora si acel barbat ,dar nici acestia nu izbutesc . Ne apropiem de acel baietel si reusim sa il linistim ,acesta ne povesteste ca parinti lui au fost omorat de catre acasta familie si nu are nici o ruda , asa ca  convorbesc menta cu  Osiris  cerandui  permisiunea sa il luam cu noi acasa pe mititel , am verificat toate camerele in speranta ca mai sunt supravetuitori , descoperind ca el e singurul il iau in brate si mergem acasa .

  SCUZE CA NU AM MAI SCRIS DAR AM AVUT FOARTE MULT DE INVATAT  .

Salvarea Lumii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum