לילי אוונס: ההתחלה

453 16 1
                                    

                   נקודת מבט: לילי אוונס

קיבלתי את המכתב בדיוק ביום ההולדת שלי. הייתי בת 11!!
ישבתי עם חברותיי ואכלנו עוגה ביחד. היה לי ממש כיף איתן וצחקנו ביחד המון💓
פתאום ראיתי ינשוף לבן ויפה מתקרב לבית שלי, כל החברות שלי באו איתי לראות למה יש ינשוף ב10 בבוקר אצלי בבית. הלכנו לכיוונו וראיתי שהוא שמט על הרצפה מכתב יפה וגדול. שמתי את המכתב בצד והמשכנו את המסיבה.
בלילה כשהתכוננתי לישון פתאום ראיתי את המכתב. בכלל שחכתי ממנו! קראתי לאמא ואבא ופתחנו אותו ביחד:

בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות

מנהל: אלבוס דמבלדור
(מסדר מרלין, דרגה ראשונה, מכשף גדול, קסם ראשי, מאגוואמפ עליון, חבר איגוד הקוסמים הבינלאומי)

גברת אוונס היקרה אנו שמחים להודיעך שנשמר עבורך מקום בבית-הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.
מצורפת בזאת רשימת הספרים והציוד          הנחוץ.
שנת הלימודים מתחילה ב-1 בספטמבר. אנא שלכי ינשופך לא יאוחר מה-31 ביולי.
                              
                        בכבוד רב,
                                         מינרווה מקגונל
                                         סגנית המנהל

הייתי המומה. אני קוסמת?!? אמא שלי גם היתה בשוק ואבא שלי חשב שזאת בדיחה וזה לא אמיתי. פתאום ראינו אופנוע מעופף מתקרב לבית. שיפשפתי את העיניים שלי. הייתי בטוחה שאני חולמת! ואז האופנוע נחת וירד ממנו איש עצום מימדים שאמר כך: שלום! את בוודאי העלמה אוונס! אני הוא רובאוס האגריד שומר המפתחות והקרקעות בהוגוורטס. אשמח אם תתלווי אלי לסימטת דיאגון כדי שנקנה לך את הציוד שלך לבית הספר.
הסתכלתי על אמא שלי והיא הנהנה במבט המום. אז החלטתי לצאת עם השומר מפתחות הזה ולראות מה יקרה. לא ידעתי שמרגע זה החיים שלי עומדים להישתנות.

מקווה שנהנתם:)
כל יום יוצא פרק!

הארי פוטר: ההתחלהWhere stories live. Discover now