Au trecut 10 zile de la moartea tatalui meu.Simt cum o parte din mine a murit.Mi se pare ca il vad peste tot.Mi se pare ca e prezent mereu.Astazi,sunt nevoita sa merg la matusa mea,in New York ,pentru ca trebuie sa ma mut acolo.Cu ea sta si sotul ei pe care nu l-am cunoscut inca.Pentru mine,matusa e ca o mama.Dupa ce mama a murit ea a stiut cum sa ma faca sa nu ii duc lipsa.
Trebuie sa plec.E deja ora 15.Imbracata in negru,cu o simpla esarfa rosie,dupa un zbor de 4 ore am ajuns.I-am cunoscut pe sotul matusii si pe fiul lui,Hero.Sotul ei este forate dragut insa fiul lui,Hero,este destul de tacut si plin de sine.Mi se pare cam nepoliticos.
-Hei,eu sunt Madelaine!
-Da,felicitari,sti cum te cheama...
Asta nu a fost foarte frumos.
-Hei,ati vrea sa ne uitam la un film?spuse matusa.
-Da,i-am raspuns eu politicos.
-De groaza e ok?
-Da,eu spus ei si am mers sus.
Urasc filmele de groaza.Doar ca nu voiam sa sune nepoliticos faptul ca i-as refuza.Mi-e frica dupa ce ma uit la ele.
Dupa ce am vazut filmul,IT am mers in camera mea.Tot filmul Hero a stat langa mine,fara sa prezinte vreun fel de emotie.
M-am pus in pat si am inceput sa scriu in jurnal.
Draga jurnalule,
Hero este foarte dragut.Cu toate ca nu are sentimente(rad) esti foarte frumos.Am impresia ca simt ceva pentru el.Dar suntem rude.Sau nu ?Dupa ce am inchis jurnalul,am adormit.
Ora 00:0
AAAAA!Am avut un cosmar.Sper ca nu am trezit pe nimeni. Fiindca Bero are camera langa a mea,am auuzit o usa deschizandu-se.Dupa cosmaruri incep da plang.
-E totul ok?se auzea vocea lui in intuneric,oarca scotand mai bine in evidenta accentul sau.
-Ămmmm...daa..a-am avut-t un cosmar.Nu e nimic grav
-Inca tie frica de un cosmar?Spuse el punadu-pe marginea patului meu
- Da.
-Esti mult mai frumoasa cand zambesti
Ma uitam la el mirata.Tremuram in continuare.Simteam cum ceva in mine nu ma lasa sa ma calmez.M-am intins in pat.
Fara sa realizez Hero s-a intins langa mine.Inima lui era aproape de a mea.Ii puteam auzi bataile inimii.I simteam respiratia calda pe capul meu.Am adormit in bratele lui calde,care m-au calmat instant.Hei!Va vorbeste autoarea!Dacă va place lasati un vot.Voi pune next cat de curand!Pupici!💞
Apropo #402 cuvintele!