De dimineata,m-am trezit destul de devreme. Pentru oamenii normali nu era devreme. Pentru mine, da. Era ora 07:00. Îh... urăsc trezitul de dimineață.
Partea care ma bucura cel mai mult,era faptul ca Hero era tot aici.Ma asteptam ca,dupa ce adorm,sa plece.Dar a ales sa ramana. Am deschis ochii si ma uitam la el cum doarme. Dormea exact ca un inger. Era un inger. Era ingerul meu. Exact cand voiam sa ma ridic,, il simt cum se trezeste.
Puteam, bineinteles, sa il trezesc. Dar stiam ca o sa plece. Asa ca,fara niciun minut de gandire, mi-am lasat capul pe perna si m-am prefacut ca dorm. Sincer,ma asteptam sa plece.Insa nu a facut asta. A fost atat de dragut. S-a trezit si a inceput sa se joace cu parul meu. Se uita la mine si puteam sa simt iubire in ochii lui perfect. Si in zambetul lui perfect. Tot ce era al lui era perfect.
M-am prefacut ca ma trezesc. A tresarit. Stiam ca simte ceva pentru mine. S-a ridicat.
-Daca mai ai de gand sa tipi noaptea,ma mut.
A spus asta si a plecat.
Am ramas efectiv socata.Am izbucnit in plans. Apoi am gasit un mesaj pe telefon.
Iubirileeee❤❤
Mads,unde esti?
seen at 7:34 am
Nu aveam dispozitia necesara. Azi,zic pas la orice. M-am imbracat frumos,ca sa nu para ca am plans. Mi-am luat o salopetaAm coborat sa mananc.Mi-am facut comanda de 3 pizza,5 borcane cu nutella si muuult suc. Asta imi trebuia pentru cand urcam in camera. Acum,cat Hero era aici si manca,mi-am facut o salata. Am mancat,mi-am luat comanda si am ajuns sus.
Dupa noua ore de plans,Netflix si mancare.Am adormit.Am fost trezita de tatal lui Hero si Hero care se certau.
-Ba o sa mearga cu tine!
- Tată!
-Niciun tata. Te duci acum si o inviti.
Apoi aud usa.
-Da,tata ma obliga sa te iau cu mine la petrecere.Diseara ,ora 7 si jumate.Daca intarzii un minut te las acasa. Sa te imbraci frumos
Si pleaca
M-am ridicat. M-am machiat.Eram gata.Era fix 7:29 pm si eu coboram scarile. Cand Hero era gata sa deschida usa,am strigat dupa el. A ramas blocat cand m-a vazut. Se uita fix la mine.
Am ajuns la petrecere.E mukt mai mic decat ma asteptam. Era extrem de mic. Tot drumul am pastrat tacerea. Mi-a facut cunostinta cu prietenii lui.
Am inceput sa jucam adevar si provocare.
La un moment dat, a venit randul lui Hero. A fost provocat sa stea 20 de minute cu mine intr-un dulap.
-Eu de ce trebuie sa fiu o victima colaterala? Am spus eu cu multa atitudine
-Pentru ca astea dunt regulile
Apoi ne-am dus in dulap.Am ajuns acolo.Era foarte cald. Si am inceput discutia.
-Legat de asta-noapte....imi pare foarte rau daca te-am trezit.
-Da...nu-i nimic
-Ok.Daca tu nu vrei sa o spui,o spun eu.Te plac.Stiu ca si tu ma placi.Dar nu eram sigura de sentimtele tale.Si cred ca suntem si un fel de rude si imi....
Dar toata vorba mea a fost oprita de un sarut.Ma simteam innal 9 lea cer.