12.11.2019 - Novinky. Vtipné novinky.

89 11 6
                                    


Zdravím vás, ano, ještě jsem zde stále, nerozhodla jsem se to tu zavřít, ale lhala bych, kdybych tvrdila, že mé nadšení pro Diabolik Lovers nestagnuje.

Ale co už. Přináším vám novinku ze světa DL. Rejet se rozhodl, že vyplodí další sérii drama cd, protože, ať fanoušci Rejetu chtějí nebo ne, Diabolik Lovers jsou to, co jim nejvíce vynáší. Takže žádné nové série a lepší nápady. Kdepak. Další Diabolik Lovers.

Upřímně se divím, že jsou ti seiyuu (dabéři) ještě  ochotní jim to furt dělat. Asi je musí platit zlatem...

NICMÉNĚ... Po sérii Zero, která mi námětem (e.g. opuštěné muzeum a různé umělecké náměty a techniky, to vše na pozadí příběhu, kdy se posluchačky zmocní zlá - nebo spíš "překonaná" - verze jejího milého upíra, a hodný upír se ji snaží vysvobodit - Shuu-sendvič je lahoda) připadala velice  propracovaná a zajímavá, teď Rejet přišel s něčím, co mám tak trochu problém brát vážně.

Pro pořádek zde uvedu názvy hlavních sérií drama cd, která k DL vyšla: 

1. DL - Dark haunted bridal - 6CD (2011) 
2. DL - More, blood - 10CD (2013)
3. DL - Bloody Bouquet  12CD (2015)
4. DL - Para-Selene 13CD (2017)
5. DL - ZERO 13CD (2018)

Samozřejmě toho vyšlo mnohem víc, všelijaká doplňující drama cd ke hrám, několik dílů série Versus atd., ale tohle jsou hlavní série, kde na každého upíra připadá jeden upír (a je vidět, jak jich časem přibývalo, jak se nejdříve přidali Mukami, pak Tsukinami a nakonec Kino).

Teď před pár týdny Rejet ohlásil další sérii. Víte, jak se bude jmenovat? Tipněte si.

...

....

.....

......

.......

Přátelé, prosím o fanfáry, potlesk pro zcela novou, originální sérii drama CD:

Přátelé, prosím o fanfáry, potlesk pro zcela novou, originální sérii drama CD:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... Ano. Velice ráda bych vám oznámila, že si z vás dělám prdel. Nejnovější série se OPRAVDU bude jmenovat MORE, MORE BLOOD.

Dochází jim nápady a už se s tím ani netají. Co přijde příště? Bloody Bloody Bouquet? Darkest Fate? Ach jo.

Jak mám tuhle sérii ještě brát vážně? Po sérii ZERO je to dost podstatný propad kvality.

Pro pořádek vám sem ještě pošlu video, ve kterém ale nic moc zajímavého není, jen text na červeném pozadí a sem tam nějaký obrázek ze hry. Ach. Jo...

Myslím, že teď už nikdo nečeká, že bychom se snad mohli dočkat třetí řady anime, a já bych měla sakra zapracovat na tom, abych dokončila aspoň obsah DARK FATE, když už jsem s tím začala a konec je tak blízko...

Tak co, co na to říkáte? 

Tady máte alespoň (nevelký) obrázek na spravení chuti. Ten není ze hry ani jako promo k drama CD, je to  k nějakému merchendisu, zase placky a podobně.

 Ten není ze hry ani jako promo k drama CD, je to  k nějakému merchendisu, zase placky a podobně

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
DL - Novinky, články, názory... - 2. částWhere stories live. Discover now