Taehyung'un Ağzından
Önümdeki dosyalara göz gezdirmeye devam ederken kapımın çalınması dikkatimi dağıtmıştı. Sekreterim Bayan Yoon elinde sabah kahvemle gelince gülümsemiştim.
'Bay Kim,kahveniz.'
Teşekkür ederek kahvemi aldım. Parmağındaki tek taş dikkatimi çekmişti. Galiba nişanlanmış olmalıydı.
'Bayan Yoon nişanlandınız mı?'
Sekreterim kıkırdayarak başını sallayınca gülümsemem büyümüştü.
'Çok sevindim. Düğününde bulunacağıma emin olabilirsin.'
'Size minnettarım Bay Kim. Sayenizde maddi durumumu da düzene soktum,hayatımı da.'
Başımı sallayınca çıkmak için izin istemişti. Kapıya adımlarken Seokjin aynı anda içeriye girince gözlerimi devirdim.
'Kapıyı çalsana be adam!'
'Taehyung saçmalama. Tabiki de kapıyı çalmayacağım.'
Gülümseyip oturmasını izledim. Önümdeki dosyaları toparlayıp çekmeceye koydum. 24 saat birlikte olmamıza rağmen yine de onu görünce mutlu oluyordum.
'Taehyung bu oyun benim hoşuma gitmiyor. Ben neden sana aşık adamı oynuyorum?'
Seokjin'in isyankâr sesi kahkaha atmama sebep olmuştu.
'Çünkü Jungkook senin bana aşık olduğunu düşününce benimle daha fazla ilgileniyor. Onu asla ikinci çocuğu almaya iknâ edemiyordum. Şu günlüğü yazınca ve onun göreceği şekilde odaya bırakınca hemen ikinci çocuk istedi.'
Seokjin gözlerini devirdi ve önümden kahvemi asıldı. Kahveden bir yudum alıp konuşmaya başladı.
'Dostum bu saçmalık.'
'Hayır değil Seokjin. Onu kaybetmek istemiyorum.'
'O günlüğü yazacağım diye mükemmel ellerim uyuştu!'
Başımı iki yana sallayıp güldüm.
'Taehyung onu hâlâ kaybedebileceğini düşünüyor musun?'
'İnan dostum düşünüyorum. Ve bu beni korkutuyor. Geçen haftalarda hesabından yüklü bir miktar para çekti. Ona sormak istedim ama soramadım işte. Onun kart dokümanlarını takip ettiğimi anlarsa-'
'Dur Taehyung lütfen. Saçmalamayı bırak,sorman gerekliydi. Ya tekrar Dragon'a veriyorsa?'
'Ona güveniyorum Jin. Böyle bir şey yapmaz. Ama onu kaybetmekten korkuyorum ve her hamlemi dikkatli yapmalıyım.'
'Tamam peki bu yüklü miktar para nereye gitti?'
Sıkıntıyla nefes verdim ve gözlerimi pencereye diktim.
'Umrumda değil. Para veya başka bir şey umrumda değil Seokjin. Tek isteğim benimle olması. Ailemizle kalması. Çok zor dönemlerden geçti,onu yargılayamam.'
Seokjin histerik bir kahkaha atınca ona döndüm. Başını iki yana sallıyordu.
'Jungkook'un zor zamanlar geçirdiğini hepimiz biliyoruz Taehyung. Ama bize tekrar ihanet etmesi seni korkutmuyor mu?'
'Bana tekrar ihanet etmeyecek Seokjin.'
'Nasıl bu kadar emin olabilirsin?'
'Eun Hee. Onu bırakmayı göze alamaz. Ayrıca bana hâlâ aşık.'
Seokjin ayağa kalkınca bu konuşmayı sürdürmek istemediğini anladım.
'Ben bu konuda sana daha fazla yardım edemem dostum. O senin eşin ve sen ona güveniyorsun. Bense hayır,ona asla güvenmiyorum.'
Arkasını dönüp kapıya ilerlerken boğazını temizledi.
'Ayrıca Yoongi'den haber aldım. Az önce beni aradı.'
Aklımdaki düşünceler aniden dağılmıştı. Hatta fark etmeden ayağa bile kalkmıştım.
'Ne dedi?'
'Dönüyorlar. Sonunda dönüyorlar.'
Seokjin'in yüzünü görmesem de benim gibi gülümsediğini hissetmiştim.
Daha sonra odadan çıktı. Bense mutlulukla telefonumu aldım. Sonunda Yoongi ve Jimin dönüyorlardı.Bir süredir yurtdışındalardı. Onlarla görüşememiştik. Hoseok ve Mia'nın evliliği Yoongi'yi zorlamıştı. Bu nedenle bir süre kafa dinlemeye gitmişlerdi. Artık bunu aşmış olduklarını bilmek hepimizi mutlu ediyordu.
Belki artık mutlu olurduk. Bunu her söylediğimde bir aksilik olması beni tedirgin ediyordu ama artık inanmak istiyordum. Sorunların bittiğine ve mutlu olacağımıza,sonunda huzurlu olacağımıza inancım hâlâ vardı. Hepimizin vardı.
Aşık olduğum insanın ismine tıkladım ve açmasını bekledim. Bir süre sonra açmıştı.
'Tae bahçedeydim. Yeni aldığımız fidanları dikiyorduk Eun ile. Üzgünüm geç açtığım için.'
Taehyung gözlerini yumdu ve onun bu telaşlı sesine karşılık gülümsedi. Ona güvenmeyi nasıl bırakabilirdi ki?
'Meleğim sakin ol. Sadece Yoongi ve Jimin'in döneceklerini haber vermek istedim.'
'Sen ciddi misin Tae?'
Sesindeki mutluluk beni de mutlu ediyordu.
'Evet Kookie. Akşam yemeği için erken geleceğim. Birlikte onlara sürpriz yapmalıyız.'
'Olur aşkım. Akşam görüşürüz.'
'Görüşürüz sevgilim.'
Ve telefonu kapattım. Şimdiden akşamı iple çekmeye başlamıştım.
Merhaba biricik Taekook ailem♡ Umarım sevdiğiniz bir bölüm olmuştur. Hepinizi bol bol öpüyorum,sonraki bölümde görüşürüz!♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Name Of Live 'taekook' ✓
Teen Fiction'Taehyung,sen her zaman bana ait kalacaksın.' ▪︎Name Of Love #2▪︎