EP.9

2.1K 120 30
                                    

-Günümüz-

Jungkook'un Ağzından

Taehyung'dan gelen bilmem kaçıncı aramayı da reddettikten sonra Eun Hee için antlaştığım okuldan çıkmıştım.
Yeni evimdeydim,Los Angeles. Burası bize onu unutturacaktı ve yeni bir hayata başlamamıza yardım edecekti. Eun Hee'yi anneme bırakıp geldiğim için yeni kiraladığım eve sürmek yerine biraz şehre alışmak için arabama atlayıp limana sürdüm. Etrafı izliyordum ama aklım Eun Hee'deydi. Hala Çin'de olması beni korkutuyordu. Taehyung onu kaçırmazdı ama yine de aklını bulandırabilirdi ve Eun Hee ona çok düşkündü. Ona kanmasına izin veremezdim. Annemde güvendeydi aslında,annem olanlardan sonra Taehyung'a çok sinirliydi. Onu kızıma yaklaştırmazdı buna emindim.

Telefonuma gelen başka bir aramayla telefonu elime aldım. Bu sefer arayan Taemin idi.
'Efendim?'
'Jungkook hemen Çin'e dön ve şu eşini başımdan al. Yerini öğrenmek için her yeri dağıttı. Barım hurdaya dönmeden buraya dön!'
Derin bir nefes aldım ve sakince konuştum.
'Taehyung'u kendinden uzak tutmak istiyorsan onu tehdit et. Yerimi öğrenmek istiyorsa uslanmasını söyle.'
'Sanki dinliyor dostum, aptal mısın? O senden vazgeçmeyecek.'
'Taemin bana biraz zaman ver. Bir çeteyle işbirliği yapıyorum. Onu sonsuza dek bizden uzak tutacağım.'
Cümlemi bitirmemle kalbimde ufak bir sızı olması bir olmuştu. Onu hâlâ sevdiğim düşüncesi beni bitiriyordu.
'Anladım dostum. Çete ile çalışmak intihardır biliyorsun?'
'Biliyorum Taemin. Merak etme beni.'
'Kendine iyi bak.'
'Sende dostum.'
Telefonu kapatıp yola baktım. Moralim biraz düşüktü. İşbirliği yapacağım çete Los Angeles'daydı. Liderleri Dragon ile görüşmüştüm ve yüklü miktarda ödeme yapmıştım. Artık bir üyeydim ama bunun Eun Hee'ye dokunmaması için çok uğraşıyordum.

Taehyung'u bizden uzaklaştırmak için onun çetesine karşılık düşmanı olan bir çeteye girmek nasıl bir intihardı farkındaydım. Ama senin için Taehyung,sana acı çektirmek için intihara razıydım. Zaten sende ölmüştüm,tekrar ölmeyi de reddetmiyordum.

Selam kuzular. Güzelce okuyun ve kendinize güzel davranın. Öpüldünüz.♡

Name Of Live 'taekook' ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin