43

1.7K 29 27
                                    

W jaki sposób tego dokonasz?

» Nawiązane do poprzedniej części «

Radzę sobie wszytko przeczytać, większość jest śmieszna dlatego polecam na czarne momenty ;)

Baran ~ będziesz coś próbować ale coś nie wypali i prawie cie wyrzucą.
Byk ~ uciekając przed wściekłym Katsuki'm zatrzymałaś się i schowałaś za jakimś chłopakiem, zdezorientowany chłopak popatrzył na biegającego i wydyzierającajgo twoje imię chłopaka.
– Go się boisz? – zapytał spokojnie. Przytaknęłaś na co chłopak spoważniał, nagle Katsuki zauważył cie koło chłopaka podszedł do was i już chciał coś powiedzieć lecz chłopak mu przeszkodził.
– Zostaw ją ty skurwielu, nie widzisz że twoja dziewczyna się ciebie boi? – zapytał nie spuszczając z niego wzroku. Popatrzyłaś zdziwiona na chłopaka po czym się lekko uśmiechnęłaś, biedny Katsuki nie wiedział co powiedzieć. Wyszłaś za chłopaka i złapałaś Katsuki'ego za rękę po czym pocałowałaś chłopaka w policzek po czym powiedziałaś twojemu wybawcy że Katsuki nie jest twoim chłopakiem i spojrzałaś na zarumienionego chłopaka i zrobiłaś szybkie zdjęcie. Podziękowałaś chłopakowi i wzięłaś Katsuki'ego, biedny nadal trzymał rękę na miejscu gdzie złożyłaś mu buziaka i się nie odzywał do końca Iwentu.
Bliźnięta ~ pozując razem Miną do następnego zdjęcia, zachciało ci się pić. Poszłaś więc po coś do picia, przechodząc koło grupki chłopaków usłyszałaś że mówią o jakiś dziewczynach, nie zainteresowałoby cie to gdybyś nie usłyszałaś o "różowej lasce i (kolor) włosej dupie". Wkurzona podeszłaś do gadających chłopaków gdy cie zauważyli uśmiechnęli się zadziornie, lecz gdy zobaczyli twój wyraz twarzy jeszcze bardziej się uśmiechnęli.
– Cześć mała, chcesz może zobaczyć kotki w piwnicy. – powiedział jeden z nich. Popatrzyłam się na nich trochę krzywo.
– No co może.. – nie dokończył ponieważ dostał z Pięści w nos przez co mu go złamałam.
– Mała jest twoja pała. – odpowiedziałam i przygotowana do natężonego ataku rzuciłam się na jednego z nich, a dokładniej chciałam ale nie mogłam ponieważ trzymały mnie ręce czarno okiej. Popatrzyłam na Minę porozumiewawczo i zaczęłam się lekko wyrywać, by przestraszyć jeszcze bardziej chłopaków.
– Przepraszam za nią ale dziś nie wzięła swoich tabletek, dlatego radzę jej nie denerwować po jest bardzo agresywną bez nich i może dojść do gorszych rzeczy niż zwykle złamanie nosa. Narka! – powiedziała i podniosła mnie na nogi po czym zaczęła gdzieś ciągnąć, ja popatrzyłam z przychopatycznym uśmiechem na posranych chłopaków. Po całej akcji śmiałyśmy się jak chore, gdy jednak się już trochę uspokoiłyśmy to wtedy się zaczęło..
Rak ~ siedząc i popijając kawę z Starbucks'a a tu nagle dosiada się do was Levi Ackerman i zaczyna z wami gadać. Na końcu okazuje się że chciał po prostu twój numer telefonu, podałaś mu go. Gdy chłopak odszedł wydarłaś się na cały głos „O mój Boże, Levi Ackerman dostał mój numer!! Aaaaa!" (Postać z anime: Shingeki no Kyojin/Attack on Titan)
Lew ~ nikomu nie zrobisz
Panna ~ chodząc i rozmawiając, chodzilibyście sobie spokojnie po Iwencie do momentu aż nie zobaczyłaś dziewczyny przebraną za Mikasa'e Ackerman'a. Więc jak to ty zostawiłaś zdziwioną dziewczynę z tyłu i poleciałaś do cosplay'erki i jednym ruchem ręki zrobiłaś jej dwie małe kiteczki. Zdyszana Uraraka dogoniła cie i zabrała od padającej ze śmiechu dziewczyny. (Postać z anime: Shingeki no Kyojin/Attack on Titan)
Waga ~ będziesz coś próbować ale coś nie wypali i prawie cie wyrzucą.
Skorpion ~ będąc na Iwencie zaczniesz nagle z dupy strony wydzierać się po polsku, a dokładniej polskie modlitwy. Biedny Todoroki będzie musiał się uciszać w kiblu.
Strzelec ~ podchodząc do następnej osoby po zdjęcie zauwarzyłaś Nozomu Nanashima'e, poleciałaś i rzuciłaś się mu na szyje po czym nie chciałaś puścić. Po chwili przyszedł zawstydzony Izuku i próbując z biednym chłopakiem cię od niego odkleić. (Postać z anime: Watashi ga Motete Dousanda/Kiss him not Me)
Koziorożec ~ chodząc po Iwencie jakimś cudem znajdziesz osobę przebraną za Ciela Phantomhive'a i zaczniesz mu służyć niczym Sebastian oraz mówić do niego na per pan, zawstydzony Kaminari odciągnie cię od rozśmieszonego chłopaka. (Postać z anime: Kiroshitsuji/Black Butler)
Wodnik ~ nikomu nie zrobisz.
Ryby ~ zdejmiesz Kirishimie jednego z kroksów i rzucisz w osobę przebraną za Shuu Tukiyama'ę i krzykniesz „Zdychaj potencjalny pedofilu!!" i oczywiście go trafisz, dumna z siebie pójdziesz po klapek i oddasz przyjacielowi jego własność.(Postać z anime: Tokyo Ghoul)

ᴢᴏᴅɪᴀᴋɪ⌇ʙᴏᴋᴜ٠ɴᴏ٠ʜᴇʀᴏ٠ᴀᴄᴀᴅᴇᴍɪᴀOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz