Co odpierdzielicie będąc na niej?
» Nawiązane do poprzedniej części «
Baran ~ Wykupiliśmy pół sklepu z mangami/książkami/filmami.
Byk ~ Będąc w restauracji, zemdlałaś z szoku (xd)
Bliźnięta ~ cały czas lałaś go po łbie bo co chwile spotykaliście kogoś z 1A.
Rak ~ szliście sobie spokojnie parkiem aż w Bakugou coś dziwnego wstąpiło i zaczął cie bardzo nachalnie całować, oczywiście nie miałaś nic przeciwko. W pewnym momencie ktoś was na tym nakrył, dokładniej przechodzony akurat tam Kaminari niestety Pikaczu dostał niezłe lanie od Bakusia.
Lew ~ wziął cię na ręce mimo twojego sprzeciwu, po chwili latałaś wysoko nad ziemią. Pół miasta słyszało jakiego ochrzanu potem dostał.
Panna ~ zajaraliście się truskawkami. (xd)
Waga ~ Upiłaś biednego Deku i potem.. graliście w chowanego, w parku, gdzie obydwoje byliście pijani i darliście niemiłosiernie głośno mordy ;)
Skorpion ~ Biegał od sklepu do sklepu i kazał ci przymierzać ubrania.
Strzelec ~ siedzieliście ponad 2 godziny i wybieraliście odpowiedni odcień czerwonych kroksów dla ciebie.
Koziorożec ~ cały czas kazałaś mu smarować usta szminką, by nie miał takich suchych ust. Całe przymierze złoczyńców śmiało się z biednego Tomura gdy pomalowałam mu usta na czerwono.
Wodnik ~ w kinie zgasło światło i w ogóle całkowicie prąd, no to biedny denki chciał pomóc by ponownie uruchomić prąd. Skończyłaś z Denkim w magazynie gdyż po prosiłaś tamtejszą obsługę czy mogli by znaleść wam jakieś spokojnie miejsce gdzie denki mógł by się uspokoić, i tak oto przesiedziałaś z Denkim cały film nawet go nie oglądać, jedynie śmiałaś się z poturbowanego Kaminariego.
Ryby ~ siedziałaś razem z fioletowo włosym w kociej kawiarni niestety nie wiedziałaś że jesteś uczulona na małe puchate kuleczki które wręcz kleiły się same do ciebie, i tak skończyłaś wraz z chłopakiem w szpitalu ponieważ uczulenie było tak mocne że aż zaczęłaś się dusić.Ohh ludziska mam dla was złą wiadomość ;-; ale to w następnym rozdziale ^^
CZYTASZ
ᴢᴏᴅɪᴀᴋɪ⌇ʙᴏᴋᴜ٠ɴᴏ٠ʜᴇʀᴏ٠ᴀᴄᴀᴅᴇᴍɪᴀ
FanfictionPo prostu robię zodiaki z Bnha :) Zapraszam serdecznie do moich innych opowiadań! Okładka by @Karmin_polish ✨ ꒱ pυвlιĸacja ➙ 24.08.2019 ꒱ zaĸończono ➙ 25.05.2020