"Triple kill! "
"Double kill! "
"Savage!"
"Arghh! Kenapa asyik kalah je ni, bukan aku selalu menang ke kalau layan Mobile Legend ni?"
Bebel Ellina sambil melihat gamenya tapi tanpa dia sedar sudah berjalan jauh.
"Mak aih, bukan ni kawasan keras mama cakap ke, yasudah aku tersasar. Mama..." ujar Ellina seorang diri.
Baru Ellina sedar dia sudah memasuki lorong gelap yang dikatakan keras itu.
"Hihihihi... "
"Setan mana pulak ni, kacau aku masa ini." Belum sempat lagi Ellina lari tangannya tiba-tiba direntap.
"Ouch, sakitlah bangang, suka hati je sentuh tangan anak dara orang, tak belajar agama ke?" jerit Ellina.
"Wow, awek melepas do, cantik pula itu. Hey cik adik, nak join abang ke syurga kenikmatan tak? Abang janji takkan berlaku kasar," jelas lelaki tidak dikenali tersebut sambil mengulas pipi Ellina.
"Ehh anjingnya binatang ini... "
Terus Ellina menampar pipi laki tersebut sekuat hati, marah dia kerana lelaki tersebut menyentuh pipinya.
"DASAR PEREMPUAN PENDEK! SEMPAT KAU TAMPAR AKU"
"Apakah? Dia baru je sindir Ellina dengan mengata dia pendek... "
"Biarlah, ikut akulah pendek ke tinggi, yang kau menyemak tu kenapa? Takda life ke kacau orang ini, atau memang kerja kau kacau anak dara orang?" kata Ellina sambil cuba melepaskan tangannya dari lelaki tersebut. "Anjir sakit tangan aku gila."
"Semak ah! "
Lalu laki tersebut menolak Ellina jatuh, dan tidak disangka, lelaki tersebut membuka bajunya. " Kau cuba buat apa setan! Lepaskan aku lah bodoh!"
Ellina cuba bangun tetapi lelaki tersebut segera merentap bahu Ellina dan mengoyakkan baju depannya dan lalu menolak Ellina.
"Tolong, jangan buat aku macam ni. Aku taknak!"
"Ingat aku kisah ke perempuan, kau tampar aku so terimalah akibatnya..." Lalu tangan Ellina diangkat dan terus lelaki tersebut mencium leher Ellina dengan separuh depannya terbuka.
"Jijik aku dengan situasi sekarang, ya Allah, tolong aku..." esak Ellina perlahan sambil tangan lelaki tersebut menyentuh depannya dalam keadaan tidak rela.
"Menaikkan nafsu aku kau ni... Hurmmm... "
"BUK!"
"Dasar setan, tak serik ke kau bangang! Tak cukup kau hancurkan hidup orang ni nak rosakkan anak dara!"
Lelaki tersebut terbaring disini Ellina. Segera Ellina bangun nak menutup dadanya.
"Ya Allah, malunya sebagian aku ditengok oleh ajnabi... "
Sambil menahan airmata yang mengalir, lelaki yang menolongnya memberikan hoodie kepada Ellina.
"Tutup tu... " ujar Raykar sambil menghulurkan kepada Ellina.
"Kau tunggu sini aku ada hutang dengan mamat gila tu."Lalu Raykarl tersebut meluru kearah lelaki itu dan menendang sehingga lelaki yang itu pengsan.
"Huh puas hati aku, menyemak dalam hidup orang, sampah masyarakat macam kau layak duduk dalam lorong kotor macam ni bukan dirumah yang bersih dan suci."
"Uuuuu ada hero mailahh..."
Desis Ellina memandang Raykarl.
Just try...
YOU ARE READING
Mr.Harimau
RomanceNik Raykarl? Nama sedap disebut tapi sayang dingin, beku dan semua dia tergolong. Tapi sebab itulah aku suka dia. Mr. Crushlah katakan. "Tak boleh ke bagi aku ikut kau balik, aku takut dengan mereka yang berupa jahat ni. " ujar Elina Krisya sambi...