Incheon airport.
Di dalam kapal terbang,
"Hyera,bangun kita dah sampai".kejut Serra.
"Erm...".jawap Hyera sambil membuka mata.
Semasa Hyera hendak berdiri lalu dia terduduk kembali.
"Kau okey Hyera".tanya Serra.
Hyera hanya menganggukkan kepala sahaja.Serra berasa tidak sedap hati lalu dia memapah Hyera turun dari pesawat.
"Korang tolong ambil bagasi kitorang sekali".pinta Serra.
"Okey".jawap Jie woon.
Hyera dengan lemahnya melangkah keluar dari pesawat.Ketika mereka mengambil semua barangan mereka lalu berjalan untuk keluar dari airport,tiba2 seseorang lelaki telah melanggar Hyera,lalu Hyera jatuh terduduk.
"Yah!geuman hae".jerit Jina.
Kemudian lelaki tersebut berhenti lalu pusing ke belakang.
"Maaf,awak panggil saya ke".tanya lelaki tersebut.
Kemudian kawan-kawannya datang kearah lelaki tersebut lalu memarahinya.
"Kau ni,kenapa langgar diorang".marah lelaki bertopi tersebut.
"Sorry la hyung tak sengaja".pinta lelaki itu.
"Tak,kau jangan minta maaf dengan hyung tapi dengan orang yang kau langgar tu la".kata lelaki bertopi itu lagi.
Kemudian mereka bertujuh datang kearah Hyera dengan rakan-rakannya.Kemudian lelaki yang terlanggar Hyera itu datang lalu melutut di hadapan Hyera.
"I'm so sorry about that".pinta lelaki tersebut sambil membuka mask di mukanya.
"It's okey".jawap Hyera lemah.
Kemudian lelaki tersebut menarik Hyera untuk bangun.
"Gomapsseumnida".ucap Hyera.
Kemudian salah seorang daripada mereka meminta maaf sekali lagi kepada Hyera dan rakan-rakanya.Tidak lama selepas berdiri,tiba2 Hyera rebah.
"Hyera...bangun...".panggil Serra.
Mereka semua menjadi kelam-kabut selepas melihat keadaan Hyera.
"Cepat angkat dia".arah Anna.
"Aku mana la larat nak angkat dia".jawap Serra.
"Erk...korang boleh tolong tak".pinta Jie woon.
"Boleh".jawap mereka bertujuh.
"Tolong angkat dia,kita bawa pergi hospital".kata Asumi.
"Hyung,kau angkat dia".suruh seorang lelaki yaang kelihatan lebih muda dari mereka berenam.
"Yela".kata lelaki tersebut.
Kemudian lelaki tersebut mendekati Hyera lalu mengangkat Hyera dengan gaya bridal.
.
.
.
.Di hospital,
Sekali lagi,Hyera di masukkan ke hospital kerana demam dan kekurangan air dalam badan.
Di luar wad,
"By the way,apa nama korang".tanya Anna.
"Oh!nama saya Jin,itu namjoon yang itu Hoseok,yang berdiri tu Jungkook,yang pendek sikit tu Jimin,yang putih macam perempuan tu Yoongi and yang langgar kawan awak tadi tu Taehyung nama dia".jawap Jin panjang lebar.
"Nama korang".tanya Namjoon.
"Nama saya Anna,yang ni Serra,yang main telefon tu Asumi,yang ni pula Jie woon and yang kecil ni Jina adik kepada Hyera,perempuan yang pengsan tadi.
YOU ARE READING
I Love You Mr.Idol //Kim Taehyung//
Fanfic"Tak sangka..rupanya kau memang penipu..kau sama ja macam lelaki lain.....".-Hyera. "Aku mintak maaf...perkara ni bukan macam yang kau fikirkan...semua ni salah faham ja...dengar dulu apa yang aku nak cakap...".-Taehyung. "Oppa..kenapa buat Irene ma...