Heey dankjullie wel als je mijn nieuwe boek lesst Perfect life Perfect disaster.Hoop dat jullie ervan genieten enjoy_______--___________________________________________________________
Voorstellen Demi:
Hoi ik ben Demi van der Wal en ik ben 16 jaar oud ik heb blond haar en blauwe ogen mijn vrienden noemen me vaak Demipie en blondje achja iedereen heeft zo zijn bijnamen toch? Maar goed ik woon samen met mijn vader in een gigantische villa je zou zeggen ja picture perfect nou toch nog..................10 jaar geleden is mijn moeder overleden aan een hartaanval ik was toen 6 jaar oud mijn vader heeft sinds die dag alleen maar voor mij gezorgd en is heel beschermend over mij.Nu vraag je af dat ik zeker populair ben op school nou eigenlijk ben ik dat niet ik ga mee met de mode trends want mode intereseert me heel veel als er iets nieuws is heb ik het zoals ik al zei ben ik niet populair en dat zou ik ook helemaal niet willen zijn als je ziet hoe die popu's bij mij op school zijn steeds stoer doen en mensen die onder hun staan pesten.
Ja op onze school zijn ook Populairen mensen dan de normale mensen waar ik er 1 van ben en de nerdjes. Vaak zeggen jongens zoals Drew dat ik een nerd ben en dat interessert me dan vrij weinig ik weet toch dat het niet waar is.
Owhja en over Drew tjaa wat zal ik daar eens over vertellen......Drew is de populaiste jongen bij ons op school hij staat vooral bekend als player/jerk hij heeft zowat al met alle meiden van de school gehad hij vind het super leuk dat die zo aanbeden word door de meiden van mijn school oke ik geef toe hij is niet lelijk ik heb hem in het begin ook leuk gevonden totdat ik zag wat voor eikel het eigenlijk is hij probeert altijd aandacht te trekken van de meiden.Mijn band met Drew ahahaha nou die is er totaal niet wij mogen elkaar niet en eerlijk gezegd ik haat hem hij denkt dat die alles kan zeggen omdat die populair is en ik daarin tegen vind dat helemaal niet kunnen hij noemt me wel eens nerd en ik zeg dan weer jerk of eikel terug en zo gaat het iedere dag.
Naast het gedoe met drew heb ik ook vrienden mijn beste vriendin Kyara die ik al 9 jaar ken die net zoals mij is alleen dan met zwart haar en groene ogen en dan hebben we nog kaith een hele lieve jongen die heel mooi kan zingen met bruin haar en licht bruine ogen en dan hebben we Lawrens een echte aap haalt de meeste streken van ons allemaal uit en is de beste vriend van Kaith lawrens darin tegen heeft bruin haar met helder blauwe ogen.
jaa alles leek perfect te gaan totdat mijn vader zijn nieuwe vriendin aan mij voorstelden met daarbij mijn nieuwe stiefbroer........
dit word een regelrechte hel..
JE LEEST
Perfect life Perfect disaster
Teen Fictionwat als je een perfect leven hebt en alles loopt goed ondanks dat je moeilijke tijden hebt meegemaakt in je jeugd.... wat als je vader een nieuwe vrouw tegenkomt met een zoon en wat nou als die zoon nou eens de grote player/jerk van de school is... ...