Hoofdstuk 1 de goeie oude Jerk Drew

72 3 2
                                    

P.O.V. Demi

7:00 uur tringggggg....Bam met een harde klap zet ik mijn wekker uit, ik draai me om en zie dat het 7 uur in de ochtend is en het ergste is het is maandag dus dat betekend 5 dangen lang SCHOOL..Dus ook weer de irritante leeraren en proefwerken huiswerk en de irritanste player op school Drew.UUmmh met moeite loop ik uit bed en neem een douche nadat ik klaar ben fohn ik me haren en doe make-up op gewoon simpel eyeliner en mascara dan doe ik een highwaist denim broek aan met daaroverheen een roze blousje met een strikje voorop als schoenen trek ik me witte allstars aan.

Ik loop naar beneden toe waar mijn vader al ontbijt heeft gemaakt en aan tafel zit, ik schuif aan tafel en eet gezellig met mijn vader ons ontbijt en ondertussen praten we over school zo gaat het altijd.'Owhja lieverd ik ben vandaag later thuis' zei mijn vader.'Wat is er dan pap?''Owh ik heb een date met een hele leuke vrouw'zegt mijn vader alsof het niets is.Woowh wacht mijn vader heeft een date na 10 jaar dat me moeder is overleden heeft mijn vader alleen maar voor mij gezorgd en daar ben ik hem heel dankbaar voor dus ik gun het mijn vader dat hij weer eens verder gaat met zijn leven.'Owh oke, leuk pap geniet ervan en hopelijk is het een hele leuke vrouw'. zeg ik, ik zie dat mijn vader heel vrolijk begint te lachen en dat maakt mijzelf ook weer aan het lachen'nou lieverdje heel veel plezier op school ik ga naar werk toe' en me vader gaf me een zoen op m'n wang'ja dankje pap succes op werk'.Mijn vader werkt op schiphol als 1 van de grooste bazen die er zijn net als mijn vader de deur uit wilt lopen komt mijn beste vriendin Kyara eraan.'Hoi meneer'zegt Kyara'owh Kyara noem me maar Richard veel plezier op school meiden' en met die woorden stapt mijn vader in zijn auto op weg naar zijn werk.Ik fiets samen met Kyara naar school toe, onderweg zien we Natasha samen fietsen met haar barbie groepje en wauuw vandaag heft ze echt te veel make-up op en haar kleding is nog korter dan normaal.

Als we aankomen op school zien Kyara en ik de jongens al staan, snel zetten we onze fiets in het fietsen rek en rennen we op ze af ik trek Lawrens in een knuffel en ik geef Kaith ook snel een knuffel, samen lopen we naar binnen en lopen we naar onze kluisjes gelukkig hebben we onze kluisjes naast elkaar. Als de bel gaat doe ik mijn kluis dicht en draai ik me om naar de les te lopen op de gang knal ik tegen iemand op en al me boeken vallen op de grond.'Hahahha kan onze nerd niet uitkijken waar ze naartoe gaat' hoor ik Drew zeggen grrr waarom moet ik hem toch altijd zien'Haha moet onze jerk niet naar ze playgirls toe' ik keek Drew aan en ik zag dat zijn gezicht van vrolijk naar boos ging hij duwde me tegen de muur en zei 'Als je dat nog 1 keer zegt zorg ik ervoor dat je geen leven hier meer hebt' ik kijk hem aan en zie dat hij het meent ik duw hem van me af en zeg'Alsof ik dat toch al had door jou en je vrienden groepje'snel raap ik mijn spullen op en loop naar me lokaal toe waar ik net op tijd de les binnen kom. Gelukkig is er nog plaats langs Kaith voor me zitten Kyara en Lawrens de hele tijd elkaar gek te maken en te dollen ik ga zitten en ze kijken me allemaal aan ik leg uit wat er is gebeurd en dan begint onze saaie les van Biologie.....

Nadat de bel is gegaan en wij eindelijk het blokuur Biologie hebben gehad hebben we lekker pauze.Samen met mijn vrienden lopen we naar de kantine waar we ons eten gaan halen, vandaag is het heerlijke pasta ik heb net mijn eten en drinken op mijn bord als iemand tegen me aan knalt en al het pasta op en in mijn shirt zit ik kijk wel eikel dat heeft gedaan en ik zie Natasha voor me staan met een vieze gore lach op haar gezicht'Ja dat krijg je ervan Nerdje als je tegen Drew aanloopt' uuggh niet weer 'Nou verminkte barbie ik wist niet dat je zijn schoothondje was geworden' zei ik met een gemene lach op me gezicht.'Zeg dat nog 1 keer en ik trek al je haren uit je kop jij bitch' zei Natasha woedend'Bring it ' kaatste ik terug en zag dat Natasha niks deed, ik liep langs haar heen zo naar Drew en zijn groepje toe ik sta stil voor Drew en kijk hem boos aan'Als jij denkt dat ik stil zal worden door een verminkte barbie/schoothondje op mij af te sturen heb je dat mooi mis, als je het zo wilt spelen vind ik het prima dat kan ik ook' zei ik zo zelfverzekerd.Drew keek me aan en zei'Owh dus jij wilt het zo spelen dan doen we dat toch maar niet huilen als ik je helemaal kapot maak' uugh 'Wie zegt dat ik moet huilen voor een jerk zoals jij je denkt dat ieder meisje hier op school jou wilt hebben nou gues whatt niet ieder meisje ik wil jou namelijk niet vieze player'. Drew werd boos na mijn laatse woorden en schreeuwde'WIE ZEGT DAT IK MET ZO'N LELIJK NERDJE ALS JIJ WIL HEBBEN'. Ik moest keihard lachen en zei'Ik weet wel zeker dat je me mij leuk gaat vinden maar denk maar niet dat je een kans maakt'.En met die woorden loop ik naar me vrienden toe en genieten we de rest van onze pauze.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HEEY lieve lezers dat was weer een hoofdstuk.

tjaa wat zou er gebeuren zou Drew haar mogen...

en wie is die vrouw die Demi haar vader date zal Demi haar ooit ontmoeten....

we lezen het snel.

vote comment share

xxxxIls

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 09, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Perfect life Perfect disasterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu