Başlangıç

17 10 1
                                    

Günlerden sonbahar akşamı.
Ailemle birlikte sıcacık şömünenin önünde oturmuş konuşuyoruz.
Demek isterdim ama nerdeee.
Bütün aileler çocuklarını severken, bizimkiler daha çok alkol içip beni dövmenin derdindeler .
Ahh hele bir on sekiz yaşıma geliyim çekip gidicem bu evden ,basıcam kapıyı yani nede olsa reşit olucağım.
Ama o zamana kadar dört yıl dayanacağız artık.
Evet ilk cümlelerimde yalan söylemedim bir sonbahar akşamı ve boks torbası niyetine kullanılıyorum .
Babam yine içmiş malesef ve leş gibi kokuyor.
Bilmiyorum artık neye sinirlenmiş ama şunu biliyorum bu işin sonunda on iki çıkık, sekiz kırık ve birde beyin hasarı olucak.
Deli gibi dövülüyor kaçıcak bir yer arıyordum aileden biride demiyorki şu kıza bir yardım edelim ordan oraya savruluyorum ama babam kaldırip tekrardan yere yapıştırıyor hacıyatmaz gibiyim anasını satıyim.
Neyse artık babamda bende  yorulmuştuk ve babam  köşeye gidip oturdu zaten sonrada sızdı.
Sabah olunca okul için hazırlandım okul kıyafetleridir falan filan.
Evden çıkmadan önce aynaya bir bakayim dedim nasıl görünüyorum diye yüzüm mosmordu lan. O halim neydi öyle yüzümün yarısını kaplayan bir morluk vardı resmern.Tamam abartıyorum sadece gözümü kaplayan bir morluk var.Annem uyuyordu bende hemen annemin fondotenini  aldim ve yüzüme sürdüm. Daha iyidi yani en azından uzaktan belli olmuyordu .Hemen jet hızıyla evden çıkıp okula fırladım.
Okulda best friend im olan Cansu ile karşılaştık.
-Selam knk
-Selam
Falan filan keşfetan derken ilk derse girdik ilk ders hiç bir öğrencinin sevmediğ ders olan bence anladiniz bile evet o lanet ders MATEMATİK di.
Yaa ilk iki ders nasıl matematik olur insafsızlar.
Sıkıcı bir dersin ardından kantine yemek almaya gittik Cansu ile kantine giderke bir tane çocuk bana çarptı
-Önüne baksana hayvan.
-Asıl sen önüne bak be.
-Lan seni döverim şuna bak hem gelmiş bana çarpiyor hem de önüne bak diyor.
Cansu"tamam knk boş ver  takma kafana hadi gidelim"
-Ne takmicağım Cansu ya şu piçe bak hem bana çarpiyo hemde önüne bak diyo. dedim karşımdaki çocuğa kafa göz daldım . Sonrası zaten disiplin. (Sanırım biraz abarttım zaten çocuğun halini gördükden sonra içim acidı.)Evet uzaklaştırma aldık ama
babamlara söylemedim eğer sölersem boku yiyeceğimi biliyordum.

Siyah ile Beyaz Arasındaki İnce ÇizgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin