Jos käytät jotain luvussa olevaa materiaalia ilmoitathan kommenteissa :3. Tarkemmat ohjeet ensimmäisen luvun alussa.
💭 "Sattuks sua?!"
"Eeeii,... löin vaan pääni, mursin kaksi varvasta ja oon aika mustelmilla, ei muuta."💭 "Mitä sä oikeesti aattelet musta?"
"Aikalailla, että oot kunnon kusipää joka tuijottaa jatkuvasti."💭"Kuka sua oikeen satutti?"
"Minä..."💭"Mä yritän ymmärtää sua."
"Siinähän yrität, en ymmärrä edes itseäni."💭"Miks vitussa sä kutsut tota 'bae'ks?!"
"Unohdin sen nimen enkä kehtaa kysyy sitä..."
"Hienoja valheita..."💭"Rakkaus ei oo yksinkertaista..."
"Mitä?!"
"Vittu ajattelen taas ääneen"💭"Miks mä en osaa luopua susta?!"
*naurua*💭"Sä teit kaiken mitä sä pystyit..."
"... Eikä sekään riittänyt"💭"Mä oon niin väsynyt tähän"
"Mee nukkuun!"
"Idiootti..."💭"Joskus vaan toivon, että voisin poistaa asioita mun päästä"
"Mitä sä poistaisit?"
"Sen mitä aattelen susta..."💭"Voitko olla feikkaamatta sun hymyäs"
"Oot ainoo joka on huomannu ettei se oo aito..."💭"Mistä toi kaikki suru on lähtöisin?"
"Mun ajatuksista, mun tunteista, joiden kanssa on yksin kestettävä koko elämä"💭"Kaipaan niitä muistoja"
"Mä luulin että kaipasit sitä ihmistä"
"Se ihminen loi ne muistot ja hän on niiden aihe."💭"Yksi sana, yksi lause, yksi katse tai yksi muisto voi tuhota sisältä täysin..."
"Kuinka monta kertaa sut on tuhottu?"
"Liian monta"💭"Mun puhelin sammu"
"Mitäköhä seki on vetäny...?"💭"Arvaa mitä, toi puu on aika kova"
"Voi herranjestas sentää mee jo nukkuun."💭"Turpa kii!"
"Hyvä idea, vielä tarvitaan vapaaehtoinen suorittamaan sen"💭"Voitko olla kiltti ja laittaa sen veitsen pois?"
"Vasta sitten kun oot ottanu ne tontut pois mun sängyn alta!"
"Joku on ilmeisesti juonut..."
"Mee jo!!"
"Rauhotu"
(Voin liian hyvin kuvitella äidin ja tyttären tähän 😂)💭"Tiesiks että jääkaapissa on mörkö??"
"Ja tämäkö oli asia miksi herätit minut neljältä aamuyöllä?!"
"Sillä möröllä on makkarajalat ja se osaa soittaa pianoo..."
"Juu öitä"💭"En mä siitä tykkää!"
"Etkö?"
"Nokun siis...en "
"Älä selitä"💭"Hyvvee joulua!"
"Joo samoin näin kesäloman kunniaks..."💭"Heräääää!"
"En jaksa"
"Heräsit jo, nyt ylös!"
"En jaksa"
"No kyllähän jaksat"Tässä luvussa oli aikas monta repliikkiä, joten toivon että jokin edes kiinnosti :3. Keksin näitä nyt 3.21 yöllä joten kaikki ei oo mitenkää järkeviä ja kirjoitusvirheet voi olla suuria, mutta ei siitä sen enempää. Kiitos kun luit :3
DU LIEST GERADE
Inspiraatiota Kirjoihin :3
HumorTänne kirjottelen varmaan lähinnä erilaisia repliikkejä sunmuuta. Joskus saatan laittaa jtn ispiroivia piirustuksia tai muita tarinaideoita jos en ite kirjottele niihin liittyen jtn :). Kielenkäyttö saattaa välillä olla rumaa ja luette ihan omalla v...