masu's pov:
06:00:
–ხოდა ჩემო ვირებო რაშია საქმის ვითარების პროცესი...დილასა მზისა შუქთა შამასხივების პრაცესში, ლეგები ფეხის შემნახველ გამათბობელში შავალაგე ზამთარია მაინც და არ გევუცივდე თეჰიონსათქვა...
მერე გავფარფატდი ოთახიდანა, შევფარფატდი დის გულთან და დოვუშვი:სემიჩუკა ამირააა, სემიჩუკა ამირაააა, სარანატე ჯონ ანიეეეე, სემიჩუკა ამირააა...ვუჰუუუ ფეიკეიეეე, ევერიყუანე იზ ხიარრრრრ.....ვუჰუუუ ოლ დუინ ის დაუნ, ვუჰუუუ ვენ ამ გოინგ დუ იორ თავნ ვუჰუუუ, სეი იე იეე, ვუჰუუუ სეი იე იეეეე....–ვცეკვავ კაათა და არ მამხვდა თავში დიდი საგანი????–შენ ამოწყდი ანიე შენაააა–ესღა ვთქვი და წემევიპლაკვე კარტოფილის ნახატებიან ხალიჩაზე...
ანიე's pov:
-მაკლეთა ვარ ჩემთვისა ძილისპირულში და მესმი ამ გიჟქალას ხმისა მშვენიერისა ჟღერადობაიიი...ხოდა რო ავიღე აგი ტუმბო და დავალეწე თავზე ქე გეითიშა აგი კიმ ჩენ ინის გარე ბიძაშვილის ნათოხლარი კომბოსტო....
მე–რაია გეგონა არ ვიყავი გამკეთებელიიი?–ვთქვი და გადავაბიჯე ამ არ გასაზრდელსა...ხომ იცით რომ გადააბიჯებ ვინმეს და უკან აღარ გადმოაბიჯებ არ გაიზრდებაო ამბობენ, ხოდა მეც აგრე მავიქეცი....
–შევჯლაგუნდი მაკნესა ოთახშია მყრალსა შიგანა ლამაზი ქალისასა სიფათიანსა შევეჩეხე ხოდა ვატაფაქქქქქქ...შემძვრალა საბანქვეშა და ირწევა ეს უდღეური ესა...
კესო–აჰჰჰჰჰ....აჰჰჰჰჰჰ....
–ხოდა მეც რავარი დირთი ვარ ვეცი და გადავაძრე აგი საბანი
მე–გამაგიჭირეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე!!!!!!–ვიყვირე აგი ქალი კიდო ტირის
მე–რაია ქალო რა გჭირსსს?
კესო–რაია და ფეხზე სკოჩი დევიკარი და ამყვა აგი ბეწვეული ეხლა კიდო მეწვის–გადმოყარა ცრემლები
მე–ადე ჩეიზმანე ბიწები უნდა მავიდნენა თუდეი იზ სასამართლო პრაცესნიე
YOU ARE READING
ჰომოსაპიენსის შთამომავლები 1-ნაწილი
Comédie-სამი გიჟი გოგო სახელად:მასუსა, კესუსა და ანიე ბუსანიდან საცხოვრებლად სეულში გადადიან.სკოლაში ისინი შვიდ ბიჭს გაიცნობენ და აქედან იწყება მათი ისტორია...